Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук. 
							
					
			
			
			
			
			
			
								 Допълнения към урока 
							
							
									 Дискусия към урока 
									
								
								
								 Учебна програма 
							
							
							
								
									Учебна програма
									
								
								
									
									Тайните на Blender
								
							
							
							
																		
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
																	
						
						
						 
						 						
					
																												1. Първи стъпки в Blender
													
												- 1. Представяне
 - 2. Сваляне и инсталация
 - 3. Опознаване на интерфейса
 - 4. Команди за навигиране - Move, Pan и Zoom
 - 5. Object и Edit mode
 - 6. Wireframe, Solid, Material и Shading view
 - 7. Добавяне на обекти
 - 8. Завъртане, придвижване и мащабиране на обекти
 - 9. Snapping objects
 - 10. 3D cursor и object origin
 - 11. Linked objects
 - 12. Материали
 - 13. Асемблиране на сцена от няколко обекта
 - 14. Прилагане на Point light
 - 15. Опознаване на Sunlight
 - 16. Добавяне на Spot light
 - 17. Поставяне на Area light
 - 18. Осветяване на сцената
 - 19. Рендериране с Eevee
 
																												2. Инструменти за моделиране
													
												- 1. Анатомия на 3D обект - точки, ръбове и полигони
 - 2. Модифициране на обект с Extrude
 - 3. Омекотяване на ръбове с Bevel
 - 4. Прилагане на Inset
 - 5. Loop Cut и Edge Slide
 - 6. Modifiers - Array
 - 7. Modifiers - Bevel
 - 8. Modifiers - Boolean
 - 9. Modifiers - Solidify
 - 10. Modifiers - Subdivision Surface
 - 11. Modifiers - Mirror
 
																												3. Моделиране на основни обекти
													
												- 1. Изграждане на стена и под
 - 2. Изграждане на прозорци - 1 част
 - 3. Изграждане на прозорци - 2 част
 - 4. Моделиране на диван - основа
 - 5. Моделиране на диван - възглавнички
 - 6. Моделиране на диван - подлакътници
 - 7. Моделиране на диван - Subdivision surface
 - 8. Моделиране на бюро - основа
 - 9. Моделиране на бюро - чекмеджета
 - 10. Моделиране на бюро - дръжки
 - 11. Моделиране на бюро - крака
 
																												4. Моделиране на допълнителни обекти
													
												- 1. Моделиране на компютър
 - 2. Моделиране на подложка за компютъра
 - 3. Импортиране на модел - клавиатура
 - 4. Моделиране на мишка
 - 5. Моделиране на стол - основа
 - 6. Моделиране на стол - крака
 - 7. Създаване на килим с Particles
 - 8. Моделиране на саксия
 - 9. Създаване на растение
 - 10. Добавяне на рафтове
 - 11. Създаване на колекция от книги
 - 12. Импортиране на картина като plane
 - 13. Моделиране на възглавничка за стол
 - 14. Създаване на подложка за мишка
 - 15. Общи корекции на моделите
 - 16. Подобряване на композицията
 
																												5. Материален редактор
													
												
																												6. Основни материали
													
												
																												7. UV Unwrapping 
													
												
																												8. Рендериране на сцената
													
												Modifiers - Subdivision Surface
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Subdivision Surface модификатор - ключът към плавни и детайлни модели
Subdivision Surface модификаторът е основен инструмент в Blender, който позволява създаването на сложни и изгладени модели от прости примитиви. Той увеличава резолюцията на полигоналната мрежа, като добавя нови полигони и изглажда повърхността, без да разрушава оригиналната топология. Това е особено полезно, когато искате да постигнете плавни преходи и органични форми, запазвайки контрола върху базовата структура на модела.
Стъпка по стъпка: Прилагане на Subdivision Surface
- Започнете с прост обект (куб или друг примитив)
 - Добавете Subdivision Surface модификатор:
- Отидете в панела Modifier (иконата с гаечен ключ)
 - Изберете Add Modifier → Generate → Subdivision Surface
 
 - Настройте нивата на подразделяне:
- Levels Viewport: контролира детайлността в работната среда (по-ниска стойност за по-добра производителност)
 - Levels Render: контролира детайлността при финалното рендериране (може да бъде по-висока)
 
 - Добавете поддържащи ръбове за запазване на формата:
- Преминете в Edit Mode с 
Tab - Използвайте 
Ctrl + Rза добавяне на нови ръбове (loop cuts) - Регулирайте броя на ръбовете със скрола на мишката
 - Позиционирайте ръбовете близо до съществуващите ръбове с 
Sи оста (XилиY) 
 - Преминете в Edit Mode с 
 - За да направите промените постоянни:
- Върнете се в Object Mode с 
Tab - Кликнете върху Apply в панела на модификатора
 
 - Върнете се в Object Mode с 
 
Полезни команди и функции
Tab- Превключване между Object Mode и Edit ModeCtrl + R- Добавяне на loop cut (нов ръб)S- Мащабиране на селектирани елементиS+X/Y/Z- Мащабиране по определена ос- Subdivision Surface параметри:
Levels Viewport- Ниво на подразделяне в работната средаLevels Render- Ниво на подразделяне при рендериране
 
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук