- 1. Представяне
 - 2. Сваляне и инсталация
 - 3. Опознаване на интерфейса
 - 4. Команди за навигиране - Move, Pan и Zoom
 - 5. Object и Edit mode
 - 6. Wireframe, Solid, Material и Shading view
 - 7. Добавяне на обекти
 - 8. Завъртане, придвижване и мащабиране на обекти
 - 9. Snapping objects
 - 10. 3D cursor и object origin
 - 11. Linked objects
 - 12. Материали
 - 13. Асемблиране на сцена от няколко обекта
 - 14. Прилагане на Point light
 - 15. Опознаване на Sunlight
 - 16. Добавяне на Spot light
 - 17. Поставяне на Area light
 - 18. Осветяване на сцената
 - 19. Рендериране с Eevee
 
- 1. Анатомия на 3D обект - точки, ръбове и полигони
 - 2. Модифициране на обект с Extrude
 - 3. Омекотяване на ръбове с Bevel
 - 4. Прилагане на Inset
 - 5. Loop Cut и Edge Slide
 - 6. Modifiers - Array
 - 7. Modifiers - Bevel
 - 8. Modifiers - Boolean
 - 9. Modifiers - Solidify
 - 10. Modifiers - Subdivision Surface
 - 11. Modifiers - Mirror
 
- 1. Изграждане на стена и под
 - 2. Изграждане на прозорци - 1 част
 - 3. Изграждане на прозорци - 2 част
 - 4. Моделиране на диван - основа
 - 5. Моделиране на диван - възглавнички
 - 6. Моделиране на диван - подлакътници
 - 7. Моделиране на диван - Subdivision surface
 - 8. Моделиране на бюро - основа
 - 9. Моделиране на бюро - чекмеджета
 - 10. Моделиране на бюро - дръжки
 - 11. Моделиране на бюро - крака
 
- 1. Моделиране на компютър
 - 2. Моделиране на подложка за компютъра
 - 3. Импортиране на модел - клавиатура
 - 4. Моделиране на мишка
 - 5. Моделиране на стол - основа
 - 6. Моделиране на стол - крака
 - 7. Създаване на килим с Particles
 - 8. Моделиране на саксия
 - 9. Създаване на растение
 - 10. Добавяне на рафтове
 - 11. Създаване на колекция от книги
 - 12. Импортиране на картина като plane
 - 13. Моделиране на възглавничка за стол
 - 14. Създаване на подложка за мишка
 - 15. Общи корекции на моделите
 - 16. Подобряване на композицията
 
Modifiers - Solidify
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови аспекти на Solidify модификатора
Модификаторът Solidify в Blender позволява да добавите обем на плоски обекти без да променяте оригиналната геометрия. За разлика от ръчното екструдване в Edit Mode, Solidify предлага непрекъснат контрол над дебелината и начина на изтегляне, като запазва възможността за промени по всяко време. Това е особено полезно при работа с Boolean модификатори, когато искате да създадете обекти с прецизна дебелина.
Стъпки за прилагане на Solidify модификатор
Селектирайте обекта, на който искате да добавите обем (например равнина)
Отидете в панела с модификатори и изберете Add Modifier → Generate → Solidify
Настройте параметъра Thickness, за да определите дебелината на обекта
Активирайте опцията Even Thickness, за да получите равномерна дебелина от всички страни
Регулирайте Offset параметъра:
- При стойност 0 обемът се разпределя равномерно от двете страни на обекта
 - При стойност 1 обемът се добавя само от едната страна на обекта
 
Полезни настройки на Solidify модификатора
Thickness- контролира дебелината на обектаEven Thickness- осигурява равномерна дебелина по цялата повърхностOffset- определя посоката на изтегляне (от -1 до 1)
Експериментирайте с комбинирането на Solidify и Boolean модификатори за създаване на сложни обекти с прецизен контрол върху дебелината.