Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук. 
							
					
			
			
			
			
			
			
Импортиране на картина като plane
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Импортиране на изображение като равнина в Blender
В този урок научихме как да добавим картина към стена в Blender чрез функцията "Import Images as Planes". Този метод позволява лесно интегриране на 2D изображения в 3D сцена, като същевременно дава възможност за създаване на обем чрез екструдиране на равнината, превръщайки я в триизмерен обект.
Стъпка по стъпка процес
Активирайте необходимия аддон:
- Отворете Edit → Preferences → Addons
 - Потърсете "Image" и намерете "Import Images as Planes"
 - Активирайте го чрез отметката и затворете прозореца
 
Подгответе сцената за импортиране:
- Натиснете 
3за фронтален изглед към стената - Използвайте 
Shift + десен бутонза да преместите 3D курсора на желаното място 
- Натиснете 
 Импортирайте изображението:
- Натиснете 
Shift + Aи изберете Images → Images as Planes - Намерете и изберете желаното изображение
 - Кликнете "Import Images"
 
- Натиснете 
 Позиционирайте и ориентирайте изображението:
- Превключете към Material Preview или Rendered изглед, за да виждате изображението
 - Завъртете с 
RX90за правилна ориентация по X оста - Завъртете с 
RZ90за правилна ориентация по Z оста - Преместете с 
GXза позициониране пред стената 
Създайте обем на картината:
- Превключете към Edit Mode с 
Tab - Селектирайте всички върхове с 
A - Използвайте 
Iза екструдиране и издърпайте леко, за да създадете обем - Проверете позицията спрямо стената чрез Wireframe изглед (
Z→ Wireframe) - Коригирайте позицията с 
GX, докато картината не се позиционира правилно върху стената 
- Превключете към Edit Mode с 
 
Полезни команди и функции
Shift + A→ Images → Images as Planes - импортира изображение като равнинаRX90- завърта обекта на 90 градуса по X остаRZ90- завърта обекта на 90 градуса по Z остаGX- премества обекта по X остаTab- превключва между Object Mode и Edit ModeA- селектира всички елементи в текущия режимI- екструдира селектираните елементи в Edit ModeZ- отваря меню за превключване между различни режими на визуализация