Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук. 
							
					
			
			
			
			
			
			
								 Допълнения към урока 
							
							
									 Дискусия към урока 
									
								
								
								 Учебна програма 
							
							
							
								
									Учебна програма
									
								
								
									
									Тайните на Blender
								
							
							
							
																		
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
																	
						
						
						 
						 						
					
																												1. Първи стъпки в Blender
													
												- 1. Представяне
 - 2. Сваляне и инсталация
 - 3. Опознаване на интерфейса
 - 4. Команди за навигиране - Move, Pan и Zoom
 - 5. Object и Edit mode
 - 6. Wireframe, Solid, Material и Shading view
 - 7. Добавяне на обекти
 - 8. Завъртане, придвижване и мащабиране на обекти
 - 9. Snapping objects
 - 10. 3D cursor и object origin
 - 11. Linked objects
 - 12. Материали
 - 13. Асемблиране на сцена от няколко обекта
 - 14. Прилагане на Point light
 - 15. Опознаване на Sunlight
 - 16. Добавяне на Spot light
 - 17. Поставяне на Area light
 - 18. Осветяване на сцената
 - 19. Рендериране с Eevee
 
																												2. Инструменти за моделиране
													
												- 1. Анатомия на 3D обект - точки, ръбове и полигони
 - 2. Модифициране на обект с Extrude
 - 3. Омекотяване на ръбове с Bevel
 - 4. Прилагане на Inset
 - 5. Loop Cut и Edge Slide
 - 6. Modifiers - Array
 - 7. Modifiers - Bevel
 - 8. Modifiers - Boolean
 - 9. Modifiers - Solidify
 - 10. Modifiers - Subdivision Surface
 - 11. Modifiers - Mirror
 
																												3. Моделиране на основни обекти
													
												- 1. Изграждане на стена и под
 - 2. Изграждане на прозорци - 1 част
 - 3. Изграждане на прозорци - 2 част
 - 4. Моделиране на диван - основа
 - 5. Моделиране на диван - възглавнички
 - 6. Моделиране на диван - подлакътници
 - 7. Моделиране на диван - Subdivision surface
 - 8. Моделиране на бюро - основа
 - 9. Моделиране на бюро - чекмеджета
 - 10. Моделиране на бюро - дръжки
 - 11. Моделиране на бюро - крака
 
																												4. Моделиране на допълнителни обекти
													
												- 1. Моделиране на компютър
 - 2. Моделиране на подложка за компютъра
 - 3. Импортиране на модел - клавиатура
 - 4. Моделиране на мишка
 - 5. Моделиране на стол - основа
 - 6. Моделиране на стол - крака
 - 7. Създаване на килим с Particles
 - 8. Моделиране на саксия
 - 9. Създаване на растение
 - 10. Добавяне на рафтове
 - 11. Създаване на колекция от книги
 - 12. Импортиране на картина като plane
 - 13. Моделиране на възглавничка за стол
 - 14. Създаване на подложка за мишка
 - 15. Общи корекции на моделите
 - 16. Подобряване на композицията
 
																												5. Материален редактор
													
												
																												6. Основни материали
													
												
																												7. UV Unwrapping 
													
												
																												8. Рендериране на сцената
													
												Създаване на колекция от книги
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Създаване на колекция от книги с ArchiMesh
В този урок научаваме как да създадем и организираме колекция от книги върху рафтове, използвайки Archimesh в Blender. Ключовият момент е използването на Parenting функцията, която позволява групиране на обектите, като при преместване на родителския обект всички свързани с него обекти се движат заедно, запазвайки относителните си позиции.
Стъпки за създаване на колекция от книги
Добавяме книги чрез Shift + A > Mesh > Archimesh > Decoration Props > Books
Настройваме параметрите на книгите:
- Увеличаваме броя на книгите от 5 на 20
 - Променяме стойностите за Randomness, за да разчупим визията им
 
Групираме книгите чрез Parenting:
- Първо селектираме книгата, която ще бъде родителска (оцветява се в оранжево)
 - Държейки Shift, селектираме останалите книги (оцветяват се в розово)
 - Натискаме 
Ctrl + Pи избираме Object-Keep-Transform 
Позиционираме книгите върху рафта:
- Натискаме 
7за изглед отгоре - С 
Shift + десен бутонпоставяме 3D курсора върху рафта - Завъртаме книгите с 
R Z 90 - Използваме 
Shift + S > Selection to Cursorза поставяне на книгите 
- Натискаме 
 Правим финални корекции:
- Използваме 
G Zза вертикално позициониране - С 
G YиG Xкоригираме хоризонталната позиция - Завъртаме отделни книги с 
R Xза по-интересна визуализация 
- Използваме 
 
Полезни команди в урока
Shift + A- меню за добавяне на нови обектиCtrl + P- създаване на Parent-Child връзка между обектиG- преместване на обект (с добавяне на X, Y или Z за движение по съответната ос)R- завъртане на обект (с добавяне на X, Y или Z за въртене по съответната ос)S- мащабиране на обектShift + S- меню за подравняване на обекти спрямо 3D курсораAlt + D- създаване на свързан дубликат (linked duplicate)
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук