- 1. Представяне
 - 2. Сваляне и инсталация
 - 3. Опознаване на интерфейса
 - 4. Команди за навигиране - Move, Pan и Zoom
 - 5. Object и Edit mode
 - 6. Wireframe, Solid, Material и Shading view
 - 7. Добавяне на обекти
 - 8. Завъртане, придвижване и мащабиране на обекти
 - 9. Snapping objects
 - 10. 3D cursor и object origin
 - 11. Linked objects
 - 12. Материали
 - 13. Асемблиране на сцена от няколко обекта
 - 14. Прилагане на Point light
 - 15. Опознаване на Sunlight
 - 16. Добавяне на Spot light
 - 17. Поставяне на Area light
 - 18. Осветяване на сцената
 - 19. Рендериране с Eevee
 
- 1. Анатомия на 3D обект - точки, ръбове и полигони
 - 2. Модифициране на обект с Extrude
 - 3. Омекотяване на ръбове с Bevel
 - 4. Прилагане на Inset
 - 5. Loop Cut и Edge Slide
 - 6. Modifiers - Array
 - 7. Modifiers - Bevel
 - 8. Modifiers - Boolean
 - 9. Modifiers - Solidify
 - 10. Modifiers - Subdivision Surface
 - 11. Modifiers - Mirror
 
- 1. Изграждане на стена и под
 - 2. Изграждане на прозорци - 1 част
 - 3. Изграждане на прозорци - 2 част
 - 4. Моделиране на диван - основа
 - 5. Моделиране на диван - възглавнички
 - 6. Моделиране на диван - подлакътници
 - 7. Моделиране на диван - Subdivision surface
 - 8. Моделиране на бюро - основа
 - 9. Моделиране на бюро - чекмеджета
 - 10. Моделиране на бюро - дръжки
 - 11. Моделиране на бюро - крака
 
- 1. Моделиране на компютър
 - 2. Моделиране на подложка за компютъра
 - 3. Импортиране на модел - клавиатура
 - 4. Моделиране на мишка
 - 5. Моделиране на стол - основа
 - 6. Моделиране на стол - крака
 - 7. Създаване на килим с Particles
 - 8. Моделиране на саксия
 - 9. Създаване на растение
 - 10. Добавяне на рафтове
 - 11. Създаване на колекция от книги
 - 12. Импортиране на картина като plane
 - 13. Моделиране на възглавничка за стол
 - 14. Създаване на подложка за мишка
 - 15. Общи корекции на моделите
 - 16. Подобряване на композицията
 
Normal map
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ролята на Normal Map за разкриване на детайли в текстурите
Normal Map е изключително важен инструмент в Blender, който позволява да се разкрият фини детайли върху повърхността на обектите, без да се увеличава полигоналният бюджет. Тази карта помага за симулиране на вдлъбнатини и издатини, като контролира как светлината се отразява от повърхността, създавайки илюзия за по-сложна геометрия.
Как да приложите Normal Map към материал
- Отворете папката с упражнителните файлове и намерете текстурата "Bricks 090 Normal DX"
 - Добавете текстурата в материалния редактор
 - Не свързвайте директно Color изхода към Normal входа на шейдъра
 - Натиснете 
Shift + Aи потърсете "Normal Map" конвертор - Свържете текстурата към Normal Map конвертора, а след това конвертора към Normal входа на шейдъра
 - Променете Color Space на текстурата от sRGB на Non-Color, за да се използва правилно информацията за повърхността
 
Полезни команди и настройки
Shift + A - Отваря менюто за добавяне на нови възли в материалния редактор
Normal Map - Конверторен възел, който трансформира 2D текстура в информация за нормали, която шейдърът може да използва
Color Space: Non-Color - Важна настройка за Normal Map текстури, която гарантира, че данните се интерпретират като информация за повърхността, а не като цветове