- 1. Представяне
 - 2. Сваляне и инсталация
 - 3. Опознаване на интерфейса
 - 4. Команди за навигиране - Move, Pan и Zoom
 - 5. Object и Edit mode
 - 6. Wireframe, Solid, Material и Shading view
 - 7. Добавяне на обекти
 - 8. Завъртане, придвижване и мащабиране на обекти
 - 9. Snapping objects
 - 10. 3D cursor и object origin
 - 11. Linked objects
 - 12. Материали
 - 13. Асемблиране на сцена от няколко обекта
 - 14. Прилагане на Point light
 - 15. Опознаване на Sunlight
 - 16. Добавяне на Spot light
 - 17. Поставяне на Area light
 - 18. Осветяване на сцената
 - 19. Рендериране с Eevee
 
- 1. Анатомия на 3D обект - точки, ръбове и полигони
 - 2. Модифициране на обект с Extrude
 - 3. Омекотяване на ръбове с Bevel
 - 4. Прилагане на Inset
 - 5. Loop Cut и Edge Slide
 - 6. Modifiers - Array
 - 7. Modifiers - Bevel
 - 8. Modifiers - Boolean
 - 9. Modifiers - Solidify
 - 10. Modifiers - Subdivision Surface
 - 11. Modifiers - Mirror
 
- 1. Изграждане на стена и под
 - 2. Изграждане на прозорци - 1 част
 - 3. Изграждане на прозорци - 2 част
 - 4. Моделиране на диван - основа
 - 5. Моделиране на диван - възглавнички
 - 6. Моделиране на диван - подлакътници
 - 7. Моделиране на диван - Subdivision surface
 - 8. Моделиране на бюро - основа
 - 9. Моделиране на бюро - чекмеджета
 - 10. Моделиране на бюро - дръжки
 - 11. Моделиране на бюро - крака
 
- 1. Моделиране на компютър
 - 2. Моделиране на подложка за компютъра
 - 3. Импортиране на модел - клавиатура
 - 4. Моделиране на мишка
 - 5. Моделиране на стол - основа
 - 6. Моделиране на стол - крака
 - 7. Създаване на килим с Particles
 - 8. Моделиране на саксия
 - 9. Създаване на растение
 - 10. Добавяне на рафтове
 - 11. Създаване на колекция от книги
 - 12. Импортиране на картина като plane
 - 13. Моделиране на възглавничка за стол
 - 14. Създаване на подложка за мишка
 - 15. Общи корекции на моделите
 - 16. Подобряване на композицията
 
Node Wrangler
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови предимства на Node Wrangler
Node Wrangler е мощен Blender add-on, който значително ускорява работата с материали. Вместо да добавяте и свързвате текстурни карти ръчно една по една, този инструмент позволява импортирането и автоматичното свързване на всички текстурни карти с няколко клика. Това не само спестява време, но и автоматично настройва правилните цветови пространства и конвертира специални карти като Normal Map.
Стъпка по стъпка: Настройка и използване на Node Wrangler
Активирайте Node Wrangler:
- Отидете в Edit > Preferences > Addons
 - Напишете "Node" в полето за търсене
 - Поставете отметка до Node Wrangler
 - Затворете прозореца с настройките
 
Използване на Node Wrangler за импортиране на текстури:
- Отворете материалния редактор
 - Селектирайте Principled BSDF шейдера
 - Натиснете 
Ctrl + Shift + T - В появилия се прозорец изберете всички текстурни карти (използвайте Shift + клик за множествен избор)
 - Натиснете "Principled Texture Setup"
 
Настройване на текстурите:
- Използвайте Texture Mapping панела за контрол на позицията, ротацията и мащаба на текстурите
 - Чрез Texture Coordinate можете да определите метода на мапиране (по подразбиране се използват UV координати)
 
Полезни команди и функции
Ctrl + Shift + T - Отваря прозореца за бързо импортиране на текстури към Principled BSDF шейдера
Texture Mapping - Контролира локацията, ротацията и мащаба на текстурите по трите оси
Texture Coordinate - Определя метода на мапиране на текстурите (UV, Object, Generated и др.)