- 1. Представяне
- 2. Сваляне и инсталация
- 3. Опознаване на интерфейса
- 4. Команди за навигиране - Move, Pan и Zoom
- 5. Object и Edit mode
- 6. Wireframe, Solid, Material и Shading view
- 7. Добавяне на обекти
- 8. Завъртане, придвижване и мащабиране на обекти
- 9. Snapping objects
- 10. 3D cursor и object origin
- 11. Linked objects
- 12. Материали
- 13. Асемблиране на сцена от няколко обекта
- 14. Прилагане на Point light
- 15. Опознаване на Sunlight
- 16. Добавяне на Spot light
- 17. Поставяне на Area light
- 18. Осветяване на сцената
- 19. Рендериране с Eevee
- 1. Анатомия на 3D обект - точки, ръбове и полигони
- 2. Модифициране на обект с Extrude
- 3. Омекотяване на ръбове с Bevel
- 4. Прилагане на Inset
- 5. Loop Cut и Edge Slide
- 6. Modifiers - Array
- 7. Modifiers - Bevel
- 8. Modifiers - Boolean
- 9. Modifiers - Solidify
- 10. Modifiers - Subdivision Surface
- 11. Modifiers - Mirror
- 1. Изграждане на стена и под
- 2. Изграждане на прозорци - 1 част
- 3. Изграждане на прозорци - 2 част
- 4. Моделиране на диван - основа
- 5. Моделиране на диван - възглавнички
- 6. Моделиране на диван - подлакътници
- 7. Моделиране на диван - Subdivision surface
- 8. Моделиране на бюро - основа
- 9. Моделиране на бюро - чекмеджета
- 10. Моделиране на бюро - дръжки
- 11. Моделиране на бюро - крака
- 1. Моделиране на компютър
- 2. Моделиране на подложка за компютъра
- 3. Импортиране на модел - клавиатура
- 4. Моделиране на мишка
- 5. Моделиране на стол - основа
- 6. Моделиране на стол - крака
- 7. Създаване на килим с Particles
- 8. Моделиране на саксия
- 9. Създаване на растение
- 10. Добавяне на рафтове
- 11. Създаване на колекция от книги
- 12. Импортиране на картина като plane
- 13. Моделиране на възглавничка за стол
- 14. Създаване на подложка за мишка
- 15. Общи корекции на моделите
- 16. Подобряване на композицията
Unwrapping - крачета на бюро
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови аспекти на UV разгъването за крачета на бюро
В този урок се демонстрира как да използваме Smart UV Project за автоматично UV разгъване на крачетата на бюро. Този метод спестява време и дава добри резултати, особено за по-прости обекти. Важно е да се обърне внимание на параметъра Angle Limit, който контролира как се създават проекционните групи и намалява потенциалното разтягане на текстурите.
Стъпка по стъпка процес на UV разгъване
- Селектирайте крачетата на бюрото в Object Mode
- Преминете в Edit Mode с клавиш
Tab
- Натиснете
A
, за да селектирате целия обект - Отидете на UV меню и изберете
Smart UV Project
- В появилия се прозорец оставете стойността на Angle Limit на 66 градуса (по подразбиране)
- Потвърдете с OK
- За да видите UV координатите, можете да:
- Преминете в UV Editing работно пространство
- Или променете долния ляв прозорец в Shading панела на UV Editor
- Създайте нова текстура с име "Desk Legs"
- Кликнете върху BSDF shader
- Използвайте
Ctrl + Shift + D
за да отворите папката с материали - Селектирайте всички материали с
Shift + клик
и ги импортирайте
Полезни команди и функции
Tab
- Превключване между Object Mode и Edit Mode
A
- Селектиране на всички елементи
Smart UV Project
- Автоматично създава UV развивка на модела, като разделя повърхността на проекционни групи
Angle Limit
- Параметър, който определя максималния ъгъл между лицата в една проекционна група (по-висока стойност = по-малко острови, но потенциално повече разтягане)
Ctrl + Shift + D
- Отваряне на диалогов прозорец за импортиране на материали