- 1. Представяне
 - 2. Сваляне и инсталация
 - 3. Опознаване на интерфейса
 - 4. Команди за навигиране - Move, Pan и Zoom
 - 5. Object и Edit mode
 - 6. Wireframe, Solid, Material и Shading view
 - 7. Добавяне на обекти
 - 8. Завъртане, придвижване и мащабиране на обекти
 - 9. Snapping objects
 - 10. 3D cursor и object origin
 - 11. Linked objects
 - 12. Материали
 - 13. Асемблиране на сцена от няколко обекта
 - 14. Прилагане на Point light
 - 15. Опознаване на Sunlight
 - 16. Добавяне на Spot light
 - 17. Поставяне на Area light
 - 18. Осветяване на сцената
 - 19. Рендериране с Eevee
 
- 1. Анатомия на 3D обект - точки, ръбове и полигони
 - 2. Модифициране на обект с Extrude
 - 3. Омекотяване на ръбове с Bevel
 - 4. Прилагане на Inset
 - 5. Loop Cut и Edge Slide
 - 6. Modifiers - Array
 - 7. Modifiers - Bevel
 - 8. Modifiers - Boolean
 - 9. Modifiers - Solidify
 - 10. Modifiers - Subdivision Surface
 - 11. Modifiers - Mirror
 
- 1. Изграждане на стена и под
 - 2. Изграждане на прозорци - 1 част
 - 3. Изграждане на прозорци - 2 част
 - 4. Моделиране на диван - основа
 - 5. Моделиране на диван - възглавнички
 - 6. Моделиране на диван - подлакътници
 - 7. Моделиране на диван - Subdivision surface
 - 8. Моделиране на бюро - основа
 - 9. Моделиране на бюро - чекмеджета
 - 10. Моделиране на бюро - дръжки
 - 11. Моделиране на бюро - крака
 
- 1. Моделиране на компютър
 - 2. Моделиране на подложка за компютъра
 - 3. Импортиране на модел - клавиатура
 - 4. Моделиране на мишка
 - 5. Моделиране на стол - основа
 - 6. Моделиране на стол - крака
 - 7. Създаване на килим с Particles
 - 8. Моделиране на саксия
 - 9. Създаване на растение
 - 10. Добавяне на рафтове
 - 11. Създаване на колекция от книги
 - 12. Импортиране на картина като plane
 - 13. Моделиране на възглавничка за стол
 - 14. Създаване на подложка за мишка
 - 15. Общи корекции на моделите
 - 16. Подобряване на композицията
 
Моделиране на възглавничка за стол
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови техники за моделиране на реалистична възглавничка
В този урок научаваме как да създадем реалистична възглавничка за стол, използвайки Subdivision Surface модификатор и Proportional Editing. Най-важното е да придадем естествен, използван вид на възглавничката чрез деформации и леко асиметрично позициониране върху стола.
Стъпка по стъпка процес на моделиране
Позиционирайте 3D курсора върху стола с клавиш
7иShift + десен бутонДобавете куб с
Shift + A→ Mesh → CubeНамалете размера на куба с клавиш
SДобавете Subdivision Surface модификатор:
- Отидете в панела Modifiers
 - Изберете Add Modifier → Subdivision Surface
 - Увеличете нивата за Viewport и Render
 
Приложете Shade Smooth с десен бутон върху обекта
Влезте в Edit Mode с клавиш
TabСплескайте формата с
SиZДобавете поддържащи ръбове с
Ctrl + Rоколо обектаПреместете възглавничката нагоре с
A(за да селектирате всичко), след товаGиZАктивирайте Proportional Editing с клавиш
OСелектирайте отделни точки и ги деформирайте с
G, контролирайки радиуса на въздействие с колелцето на мишкатаДеактивирайте Proportional Editing с
Oкогато приключите с деформациитеЗавъртете леко възглавничката с
RиZза по-реалистично позициониранеФинално позициониране с
GиXза леко изместване напред
Полезни команди и функции
Shift + десен бутон- Преместване на 3D курсораShift + A- Добавяне на нови обектиS- Мащабиране на обектTab- Превключване между Object Mode и Edit ModeCtrl + R- Добавяне на поддържащи ръбове (loop cuts)O- Включване/изключване на Proportional EditingG- Преместване на селекция/(на нампада) - Изолиран режим на работа с обектаA- Селектиране на всички елементиR- Ротация на селекция