- 1. Представяне
 - 2. Сваляне и инсталация
 - 3. Опознаване на интерфейса
 - 4. Команди за навигиране - Move, Pan и Zoom
 - 5. Object и Edit mode
 - 6. Wireframe, Solid, Material и Shading view
 - 7. Добавяне на обекти
 - 8. Завъртане, придвижване и мащабиране на обекти
 - 9. Snapping objects
 - 10. 3D cursor и object origin
 - 11. Linked objects
 - 12. Материали
 - 13. Асемблиране на сцена от няколко обекта
 - 14. Прилагане на Point light
 - 15. Опознаване на Sunlight
 - 16. Добавяне на Spot light
 - 17. Поставяне на Area light
 - 18. Осветяване на сцената
 - 19. Рендериране с Eevee
 
- 1. Анатомия на 3D обект - точки, ръбове и полигони
 - 2. Модифициране на обект с Extrude
 - 3. Омекотяване на ръбове с Bevel
 - 4. Прилагане на Inset
 - 5. Loop Cut и Edge Slide
 - 6. Modifiers - Array
 - 7. Modifiers - Bevel
 - 8. Modifiers - Boolean
 - 9. Modifiers - Solidify
 - 10. Modifiers - Subdivision Surface
 - 11. Modifiers - Mirror
 
- 1. Изграждане на стена и под
 - 2. Изграждане на прозорци - 1 част
 - 3. Изграждане на прозорци - 2 част
 - 4. Моделиране на диван - основа
 - 5. Моделиране на диван - възглавнички
 - 6. Моделиране на диван - подлакътници
 - 7. Моделиране на диван - Subdivision surface
 - 8. Моделиране на бюро - основа
 - 9. Моделиране на бюро - чекмеджета
 - 10. Моделиране на бюро - дръжки
 - 11. Моделиране на бюро - крака
 
- 1. Моделиране на компютър
 - 2. Моделиране на подложка за компютъра
 - 3. Импортиране на модел - клавиатура
 - 4. Моделиране на мишка
 - 5. Моделиране на стол - основа
 - 6. Моделиране на стол - крака
 - 7. Създаване на килим с Particles
 - 8. Моделиране на саксия
 - 9. Създаване на растение
 - 10. Добавяне на рафтове
 - 11. Създаване на колекция от книги
 - 12. Импортиране на картина като plane
 - 13. Моделиране на възглавничка за стол
 - 14. Създаване на подложка за мишка
 - 15. Общи корекции на моделите
 - 16. Подобряване на композицията
 
Опознаване на UV редактора
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Основни инструменти в UV редактора на Blender
В UV редактора на Blender можете да манипулирате UV разгъвката чрез различни селектори. Натиснете клавиш 1 за селектиране на точки, 2 за ръбове, 3 за полигони и 4 за цели UV дялове. Комбинирайте тези селектори с трансформационните команди (G за преместване, R за завъртане, S за мащабиране), за да организирате ефективно UV пространството според нуждите на вашия проект.
Работа с UV дялове и шевове
UV дяловете се определят от шевовете (seams) в модела. При по-сложни обекти като Monkey (Suzanne), различните части (уши, лице, задна част на главата) се разгъват като отделни дялове. Можете да визуализирате шевовете чрез:
- Селектирайте всички дялове с клавиш 
A - Изберете опцията "UV Seams from Islands"
 
Размерът на всеки UV дял е от ключово значение - по-големите дялове заемат повече пространство от текстурата. Важните и видими части на модела трябва да получат повече UV пространство, докато по-малко видимите части могат да бъдат с намален размер.
Полезни команди в UV редактора
1- Селектиране на точки2- Селектиране на ръбове3- Селектиране на полигони4- Селектиране на цели UV дяловеG- Преместване на селекциятаR- Завъртане на селекциятаS- Мащабиране (увеличаване/намаляване) на селекциятаA- Селектиране на всички елементиTab- Превключване между Object Mode и Edit Mode