- 1. Представяне
 - 2. Сваляне и инсталация
 - 3. Опознаване на интерфейса
 - 4. Команди за навигиране - Move, Pan и Zoom
 - 5. Object и Edit mode
 - 6. Wireframe, Solid, Material и Shading view
 - 7. Добавяне на обекти
 - 8. Завъртане, придвижване и мащабиране на обекти
 - 9. Snapping objects
 - 10. 3D cursor и object origin
 - 11. Linked objects
 - 12. Материали
 - 13. Асемблиране на сцена от няколко обекта
 - 14. Прилагане на Point light
 - 15. Опознаване на Sunlight
 - 16. Добавяне на Spot light
 - 17. Поставяне на Area light
 - 18. Осветяване на сцената
 - 19. Рендериране с Eevee
 
- 1. Анатомия на 3D обект - точки, ръбове и полигони
 - 2. Модифициране на обект с Extrude
 - 3. Омекотяване на ръбове с Bevel
 - 4. Прилагане на Inset
 - 5. Loop Cut и Edge Slide
 - 6. Modifiers - Array
 - 7. Modifiers - Bevel
 - 8. Modifiers - Boolean
 - 9. Modifiers - Solidify
 - 10. Modifiers - Subdivision Surface
 - 11. Modifiers - Mirror
 
- 1. Изграждане на стена и под
 - 2. Изграждане на прозорци - 1 част
 - 3. Изграждане на прозорци - 2 част
 - 4. Моделиране на диван - основа
 - 5. Моделиране на диван - възглавнички
 - 6. Моделиране на диван - подлакътници
 - 7. Моделиране на диван - Subdivision surface
 - 8. Моделиране на бюро - основа
 - 9. Моделиране на бюро - чекмеджета
 - 10. Моделиране на бюро - дръжки
 - 11. Моделиране на бюро - крака
 
- 1. Моделиране на компютър
 - 2. Моделиране на подложка за компютъра
 - 3. Импортиране на модел - клавиатура
 - 4. Моделиране на мишка
 - 5. Моделиране на стол - основа
 - 6. Моделиране на стол - крака
 - 7. Създаване на килим с Particles
 - 8. Моделиране на саксия
 - 9. Създаване на растение
 - 10. Добавяне на рафтове
 - 11. Създаване на колекция от книги
 - 12. Импортиране на картина като plane
 - 13. Моделиране на възглавничка за стол
 - 14. Създаване на подложка за мишка
 - 15. Общи корекции на моделите
 - 16. Подобряване на композицията
 
Моделиране на подложка за компютъра
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови аспекти при моделиране на подложка за монитор
В този урок научаваме как да създадем реалистична подложка за монитор, която да допълни компютърната сцена. Основният фокус е върху създаването на функционална стойка, която да придаде завършен и реалистичен вид на монитора, вместо той да "виси" във въздуха.
Стъпка по стъпка процес на моделиране
Преместете 3D курсора в централната част на монитора (натиснете
7за изглед отгоре)В Object Mode добавете нов plane с
Shift + AНамалете размера на равнината с клавиш
Sи я позиционирайте върху бюрото сGиZЗа по-добра видимост, превключете към изглед отпред с
1на Numpad-а и прецизирайте позициятаПреминете в Edit Mode с клавиш
TabМаркирайте един ръб с клавиш
2и екструдвайте по Z-оста сEиZИзползвайте
EиXза екструдване по X-оста, за да оформите стойкатаРаздвижете дизайна като маркирате предния ръб и го разтеглите с
SиYДобавете Solidify модификатор с негативна стойност за Thickness (около -0.1)
Активирайте опцията Even Thickness за равномерен обем
Заоблете предните ъгли като маркирате двете точки (
1за точки, после Shift+клик), използвайтеCtrl + Bи активирайте Vertex Mode сVДобавете няколко сегмента с колелцето на мишката за по-плавно заобляне
Използвани команди и функции
Shift + A - Добавяне на нов обект в сцената
S - Мащабиране на обект или компоненти
G - Преместване на обект или компоненти
Tab - Превключване между Object Mode и Edit Mode
E - Екструдване на избрани компоненти
Ctrl + B - Създаване на заобляне (Bevel)
V - Активиране на Vertex Mode при заобляне