Безплатно! Онлайн събитие: 13 грешки с Photoshop Регистрация тук.
Моделиране на бюро - основа
Основни стъпки за моделиране на бюро в Blender
В този урок се фокусираме върху създаването на основата на бюро в Blender. Ключовите техники включват използването на равнина (Plane) като основа, прецизно позициониране спрямо другите елементи в сцената, омекотяване на ъглите чрез Bevel инструмента и добавяне на обем чрез Extrude функцията.
Стъпка по стъпка процес на моделиране
Позициониране на 3D курсора с
Shift + десен бутон на мишката
Добавяне на основна равнина:
- Натиснете
Shift + A
→ Mesh → Plane - Разтеглете равнината по Y оста с
S
,Y
до желаната ширина на бюрото
- Натиснете
Позициониране на височината:
- Преместете равнината нагоре с
G
,Z
до нивото на подлакътниците
- Преместете равнината нагоре с
Омекотяване на ъглите:
- Преминете в Edit Mode с
Tab
- Превключете към Vertex режим с
1
- Изберете всички върхове и приложете Bevel с
Ctrl + B
- Използвайте скрола на мишката, за да увеличите броя на сегментите за по-плавни ъгли
- Преминете в Edit Mode с
Добавяне на обем:
- Превключете към Face режим с
3
- Използвайте Inset с
I
за създаване на вътрешен полигон - Изтеглете надолу, за да създадете дебелина на плота
- Превключете към Face режим с
Полезни команди в урока
Shift + десен бутон
- Позициониране на 3D курсораShift + A
- Отваряне на меню за добавяне на обектиS
- Мащабиране на обектG
- Преместване на обектTab
- Превключване между Object и Edit режим1
- Превключване към Vertex режим3
- Превключване към Face режимCtrl + B
- Прилагане на Bevel ефектI
- Inset функция за създаване на вътрешен полигон
Дискусия към урока
Въпроси
Отговори