Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук.
Допълнения към урока
Дискусия към урока
0
Учебна програма
Учебна програма
Тайните на Blender
1. Първи стъпки в Blender
- 1. Представяне
- 2. Сваляне и инсталация
- 3. Опознаване на интерфейса
- 4. Команди за навигиране - Move, Pan и Zoom
- 5. Object и Edit mode
- 6. Wireframe, Solid, Material и Shading view
- 7. Добавяне на обекти
- 8. Завъртане, придвижване и мащабиране на обекти
- 9. Snapping objects
- 10. 3D cursor и object origin
- 11. Linked objects
- 12. Материали
- 13. Асемблиране на сцена от няколко обекта
- 14. Прилагане на Point light
- 15. Опознаване на Sunlight
- 16. Добавяне на Spot light
- 17. Поставяне на Area light
- 18. Осветяване на сцената
- 19. Рендериране с Eevee
2. Инструменти за моделиране
- 1. Анатомия на 3D обект - точки, ръбове и полигони
- 2. Модифициране на обект с Extrude
- 3. Омекотяване на ръбове с Bevel
- 4. Прилагане на Inset
- 5. Loop Cut и Edge Slide
- 6. Modifiers - Array
- 7. Modifiers - Bevel
- 8. Modifiers - Boolean
- 9. Modifiers - Solidify
- 10. Modifiers - Subdivision Surface
- 11. Modifiers - Mirror
3. Моделиране на основни обекти
- 1. Изграждане на стена и под
- 2. Изграждане на прозорци - 1 част
- 3. Изграждане на прозорци - 2 част
- 4. Моделиране на диван - основа
- 5. Моделиране на диван - възглавнички
- 6. Моделиране на диван - подлакътници
- 7. Моделиране на диван - Subdivision surface
- 8. Моделиране на бюро - основа
- 9. Моделиране на бюро - чекмеджета
- 10. Моделиране на бюро - дръжки
- 11. Моделиране на бюро - крака
4. Моделиране на допълнителни обекти
- 1. Моделиране на компютър
- 2. Моделиране на подложка за компютъра
- 3. Импортиране на модел - клавиатура
- 4. Моделиране на мишка
- 5. Моделиране на стол - основа
- 6. Моделиране на стол - крака
- 7. Създаване на килим с Particles
- 8. Моделиране на саксия
- 9. Създаване на растение
- 10. Добавяне на рафтове
- 11. Създаване на колекция от книги
- 12. Импортиране на картина като plane
- 13. Моделиране на възглавничка за стол
- 14. Създаване на подложка за мишка
- 15. Общи корекции на моделите
- 16. Подобряване на композицията
5. Материален редактор
6. Основни материали
7. UV Unwrapping
8. Рендериране на сцената
Моделиране на бюро - основа
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Основни стъпки за моделиране на бюро в Blender
В този урок се фокусираме върху създаването на основата на бюро в Blender. Ключовите техники включват използването на равнина (Plane) като основа, прецизно позициониране спрямо другите елементи в сцената, омекотяване на ъглите чрез Bevel инструмента и добавяне на обем чрез Extrude функцията.
Стъпка по стъпка процес на моделиране
Позициониране на 3D курсора с
Shift + десен бутон на мишката
Добавяне на основна равнина:
- Натиснете
Shift + A
→ Mesh → Plane - Разтеглете равнината по Y оста с
S
,Y
до желаната ширина на бюрото
- Натиснете
Позициониране на височината:
- Преместете равнината нагоре с
G
,Z
до нивото на подлакътниците
- Преместете равнината нагоре с
Омекотяване на ъглите:
- Преминете в Edit Mode с
Tab
- Превключете към Vertex режим с
1
- Изберете всички върхове и приложете Bevel с
Ctrl + B
- Използвайте скрола на мишката, за да увеличите броя на сегментите за по-плавни ъгли
- Преминете в Edit Mode с
Добавяне на обем:
- Превключете към Face режим с
3
- Използвайте Inset с
I
за създаване на вътрешен полигон - Изтеглете надолу, за да създадете дебелина на плота
- Превключете към Face режим с
Полезни команди в урока
Shift + десен бутон
- Позициониране на 3D курсораShift + A
- Отваряне на меню за добавяне на обектиS
- Мащабиране на обектG
- Преместване на обектTab
- Превключване между Object и Edit режим1
- Превключване към Vertex режим3
- Превключване към Face режимCtrl + B
- Прилагане на Bevel ефектI
- Inset функция за създаване на вътрешен полигон
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук