Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук.
Моделиране на диван - възглавнички
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови техники за моделиране на възглавнички в Blender
В този урок научаваме как да създадем възглавнички за диван, използвайки техники за отделяне на полигони и модификатора Array. Важно е да разберем как да отделим част от съществуващ обект, да му придадем обем и да го дублираме, за да създадем реалистичен вид на дивана с равномерно разположени възглавнички.
Стъпка по стъпка процес за създаване на възглавнички
- Селектирайте основата на дивана и преминете в Edit Mode с клавиш
Tab - Уверете се, че сте в режим за селекция на полигони
- Маркирайте полигона, който ще стане възглавничка
- Копирайте го с
Shift + D, след което натиснетеEscape - Натиснете
Pи изберете "Separate by Selection", за да създадете нов обект - Уверете се, че новият обект е селектиран (жълто-оранжев контур)
- В Edit Mode добавете два ръба с
Ctrl + Rи потвърдете с двоен клик - Маркирайте и изтрийте два полигона с
X→ Faces - Селектирайте останалия полигон с
A - Свийте го леко по X оста с
S,X - Придайте обем на възглавничката с
I(Inset) - Добавете модификатор Array с Count = 3
- Настройте Factor X на около 1.02 за подходящо разстояние
- Селектирайте всички полигони с
Aи разтеглете по X сS,X - Издърпайте възглавничките леко напред с
S,Y
Полезни команди и функции
Tab - Превключване между Object Mode и Edit Mode
Shift + D - Копиране на селектирани елементи
P - Отваряне на меню за отделяне на обекти (Separate)
Ctrl + R - Създаване на Loop Cuts (разрези)
X - Изтриване на селектирани елементи
S - Мащабиране на обекти (Scale)
I - Inset (вдлъбване) на полигони
A - Селектиране на всички елементи
Дискусия към урока
Въпроси
Отговори