Извинявам се много :) намерих къде ми е грешката :) намерих selection. Поздрави :)
Как да добавя още точки когато съм направил regtangle.
Здравей, показаната фигура е конвертирана в редактируема геометрия. Ако искаш фа остане линия и да добавиш точка, селектирай фигурата (правоъгълника, който е създаден от shapes, преди да го направиш Editable Poly) избери десен бутон Concert to Editable Spline. В инструментите му има бутон Refine - избери го и кликвай където искаш върху фигурата, за да добавяш точки.
След като създадох общата форма с линии. Няколко линии които са обединени в една и конвертирани Editable Spline, точките на съвпадане на две линии са обединени в една Weld и образуват затворена геометрия. След Editable Poly вместо да се появи равнина от която да направя триизмерен обект с модификатор Shell, то тя изчезва. Гизмото е там което ще рече, че и линията е там, но равнина не се получава? Обикновено този проблем се получава, когато геометрията не е затворена, но в случая проверих. Пробвах и с модификатора Surface, но резултатът е същия. Как може да се оправи ?
За по-голяма сигурност за това, че може да има точки, които не са свързани, използвам Fuse и след това Weld . Лек ден и успехи!
Благодаря, пробвах го, не се получава .
Защо не пробваш да сложиш върху Сплайна който си създал един модификатор Extrude и виж какво ще се получи. Ако се получи отворен контур, значи имаш все някъде точки които не са затворени с Weld.
Пробвай да се върне на ниво Spline и избери всички точки (Ctrl + A) , гледай статистиката и полека увеличавай стойноста за Weld.
Когато се обединят точките ще се промени и стойноста. Може да пробваш и с и нещо друго. Има един малко безсмислен бутон който не прави общо взето почти нищо. Селектираш една точка и почваш да натискаш бутона Cicle. Със всяко натискане на Cicle ще се преместваш от точка на точка и ако има отворена точка там ще се задържиш с едно натискане два пъти.
Ако пък със модификатор Extrude се получи,а с Edit Poly не иска, слага върху екструда, едит полито и готово
Благодаря! С Extrude вече пробвах, показ веднага къде е са проблемните точки, въпроса е, че отнема излишно много време ако имаш много точки. С бутона Cicle също няма да стане по-бързо. Чудех се дали има начин да се селектират всички проблемни точки от една затворена линия, например с бутон, или модификатор автоматично да затваря "накъсаната" геометрия ? Хубавото в MAX е че винаги има начин да станат нещата...
Moже ли съвет как да направя халки на тази завеса
Аз мисля да направя един 2д обект донът и да го направя после в 3д обект да го заобля и преди да правя манипулация на завесата със noise да закрепя халката на всяка гънка и така заедно да им приложа модификатора noise,но така халките ще станат много нагънати и няма да изглеждат добре!!!
някакви идеи как да ги направя
Опитайте със Torus
Лек ден и успехи!
Лек ден и успехи!
Аз харесах този вид ,но не знам как да ги нанижа на корниза и да захваща всяка една посоката и гънката на завесата.Torus прави халка, но как да я направя после плоска за да стане както е на снимката(дръпната е от интернет) и след тази маниполация с халките искам да попитам с битмап ли мога да сложа шарки на завесата ?
Благодаря ви много за бързият задоволителен отговор и помощ Никола!
От близък план изглежда, че халките са метални или метализирани пластмасови шайби, притиснати една към друга, както се притискат копчетата. Тогава може да се ползва Tube и чрез промяна на параметрите да направим шайби и да се използват. Това мога да предложа засега!
Лек ден и успехи!
Мисля, че имаме нещо такова:
Дано е ясно от показаното за какво става въпрос! Мисля, че е използван начина, който се прилага при брезентовите изделия - раници, палатки, при коланите и на други места!
Лек ден и успехи!
Благодаря много!
Точно такава фигура имах предвид и аз :)
Не се виждат при мен сегментите на фигурата и резултатът от интерполацията е почти никакъв?
Здравей, предполагам че са прекалено гъсто разположени - пробвай да намалиш броя на сегментите и да видим дали ще се оправи.
Версия 2017
Здравей, по принцип 3ds Max не се слави с много добри инструменти за работа в 2D среда и като цяло се е наложила следната практиката за подобен работен процес - изчертаване в AutoCAD (например) и след това импортване на готов модел тук за следващо визуализиране. Можа да видиш тази тема, в която Георги е предложил решение с един безплатен скрипт за Мах.
Версия 3Д МАКС 2017
Здравей, по принцип 3ds Max не се слави с много добри инструменти за работа в 2D среда и като цяло се е наложила следната практиката за подобен работен процес - изчертаване в AutoCAD (например) и след това импортване на готов модел тук за следващо визуализиране. Можа да видиш тази тема, в която Георги е предложил решение с един безплатен скрипт за Мах.
Благодаря,ще пробвам!