Заобляне с Turbosmooth
3D Моделиране с 3ds Max и Рендериране с Arnold
Курсът се провежда на 3D Studio Max 2018, с новия рендер Arnold. Ще научите: интерфейсът, 3D моделиране, материали, осветление, камери и настройки на рендера.
Предишен модул
Модул 3
Методи за бързо 3D моделиране
Урок 1: Създаване и използване на 2D обекти
Урок 2: „Инструменти“ за работа с 2D обекти
Урок 3: Основи на полигонното моделирането – подобекти и методи за селектиране
Урок 4: „Инструменти“ за работа с подобекти (3D)
Урок 5: Заобляне със скосяване
Урок 6: Заобляне с Turbosmooth
Урок 7: Заобляне с OpenSubdiv
Урок 8: Сложни/съставни обекти от типа proboolean compound objects
Урок 9: Сложни/съставни обекти от типа loft compound objects
Урок 10: Упражнение – Chess board
Урок 11: Упражнение – Chess clock
Следващ модул
Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи
Име
Имейл
Регистрирай ме
Ако сте вече потребител -
Регистриран съм
Видео
Назад
Алтернативен видео плеър
Напред
Напред