Здравей, мога да те посъветвам да избереш материала, който е в готовата сцена и да го съпоставиш с твоя, може да има нещо по което се разминават. Разгледай ги и двата материала в материалният редактор и виж дали не са различни.
Дървата едно по едно ли трябва да ги правя,че пробвах да ги селектирам всички,но не успях да направя и 2 та цвята ,ако ги хвана общо
смисъл,че като хвана само страничните части и им дам материал вътрешноста на дървото ми се прилага на целият конус и по кората
Каква е причината,че при рендерирането имам на плота пред камината части с различен цвят?Искам да се извиня за многото и постоянни (глупави) въпроси.
защо при мен ми се получи така и трябваше да използвам модификатора за да го оправя? ( смисъл знам защо става така,но защо при теб не се получи)
Благодаря!
Здравей, за камината - провери материала и по скоро глосинеса му - струва ми се че това е отражение от околната среда. За проблема с текстурата - провери дали на основният обект е сложена отметката за Real World Map Size и след това провери дали тази отметка е сложена на картата която ползваш, ако и на двете места е сложена или и на двете места не е ще е ок, ако има разминаване ще се получи както в примера, които си дал.
Защо при мен няма контраст на изображението ?
Здравей, ако въпроса ти е за контраста във вече изрендваното изображение, може да го подобриш в Photoshop с една S-образна крива, както е показано на прикаченото изображение ->
Не, в материалния редактор почти не се вижда картинката и когато я приложа също. След рендерирането е ок.
В този материал специално картата се вижда така върху саемпълслота, защото е приложена в слота Opacity и има прозрачност и затова изглежда, че губи контраст.
Как да разбера кой слот е Opacity?
Провери дали цветната карта е сложена в Diffuse канала на материла. До колкото виждам може да е прикачено само черно бялото изображение, с което се "отрязва" формата в Cutout