Упражнение 2 – Шахматна дъска
3D Моделиране с 3ds Max и Рендериране с Arnold
Курсът се провежда на 3D Studio Max 2018, с новия рендер Arnold. Ще научите: интерфейсът, 3D моделиране, материали, осветление, камери и настройки на рендера.
Предишен модул
Модул 5
Избор на подходящи материали и текстури (Maps and Materials)
Урок 1: Материали и текстури – общо представяне
Урок 2: Запознаване с материалният редактор
Урок 3: Използване и прилагане на материалите
Урок 4: Работният процес и материалите
Урок 5: Избор на рендер енджин
Урок 6: Основна сцена за продуктово рендериране
Урок 7: Създаване на хомогенни материали
Урок 8: Упражнение – Шахматна дъска
Урок 9: Карти с реални размери – „Real world map size“
Урок 10: Упражнение 2 – Шахматна дъска
Урок 11: Представяне на Physical Material - Diffuse
Урок 12: Рефлекции и рефракции на Physical Material
Урок 13: Създаване на неравности по повърхността на обектите - Bump and Displace
Урок 14: Представяне на материала Arnold Standard Surface
Урок 15: Създаване на начална стартова сцена
Урок 16: Мапиране на неправилни обекти - Unwrap UVW
Урок 17: Допълнение към Physical Material - Cutout
Следващ модул
Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи
Име
Имейл
Регистрирай ме
Ако сте вече потребител -
Регистриран съм
Видео
Назад
Алтернативен видео плеър
Напред
Напред