Какво означава това съобщение?
Опитвам се да сменя preset-a и ми излиза това съобщение. Какво означава и какво да направя?
Здравейте, Зеница, съобщението, което виждате, показва, че има проблем с текстурите и материалите, които използвате. Някои от тях нямат посочени файлове или имат несъвместимости с Arnold рендера. За да решите проблема, трябва да проверите и коригирате текстурите и материалите, които използвате.
Съобщението от Arnold рендера показва, че има няколко предупреждения и грешки, свързани с текстурите и материалите във Вашия проект. Ето по-подробно обяснение и стъпки за решаване на проблема:
- Прегледайте текстурите и материалите:
- Отворете Material Editor.
- Проверете всички текстури и материали, които използвате. Съобщенията показват, че някои от тях имат празни файлове или неправилно конфигурирани свойства.
- Коригирайте празните текстури:
- В съобщението се казва, че текстурата Bitmap Map #6 е празна и е свързана с granite polished.
- Намерете този материал в Material Editor.
- Уверете се, че файлът за текстурата е правилно посочен и съществува.
- Проверете и коригирайте свойствата на материалите:
- Някои от материалите като Copper Patterned и varnished wood имат проблеми с настройките на anisotropy или други свойства.
- Проверете тези материали и се уверете, че използвате правилните настройки и съвместими с Arnold рендера.
- Използвайте OSL шейдъри:
- Arnold препоръчва използването на OSL шейдъри за по-добра съвместимост и производителност.
- Ако използвате материали, които не са OSL, опитайте се да ги преобразувате или да намерите еквивалентни OSL материали.
- Тестово рендериране:
- След като направите необходимите корекции, направете тестово рендериране, за да проверите дали съобщенията за грешки са изчезнали и всичко работи коректно.
Тези стъпки би трябвало да Ви помогнат да разрешите проблемите, свързани с материалите и текстурите във Вашия проект. Ако все още имате проблеми, може да разгледате допълнителната документация на Arnold за по-подробна информация относно съвместимостта на материалите.