В това видео ще разгледаме "render frame window".
Въпреки, че той вече до голяма степен ви е познат и сме използвали почти всичко важно от него, в предишните уроци.
Първо, от къде имаме достъп до него.
Ако искаме да отворим само "render frame window", това нещо можем да го направим от "main toolbar".
Oт този бутон "render frame window".
Но този прозорец се отваря и при началото на рендерирането също.
Когато вече го имаме отворен, имаме достъп до някои основни неща.
От тук имаме достъп до стартирането на "render" и типа на рендерирането.
Както и избор на това, какво точно да се рендерира.
По подразбиране рендерираме целият изглед.
Като тук имаме някой доста полезни параметри, които ще ви покажа в следващото видео.
От тук, също можем да заредим и присети за рендерирането.
От тук имаме достъп и до настройките на рендера.
Също и до настройките на околната среда.
Също така от тук можем да запазим самото изображение.
Да копираме изображението във фрейм буфера.
Да клонираме прозореца, съответно да го разпечатим или да изчистим изображението в прозореца.
Също така можем да изберем и кой канал да виждаме.
По подразбиране е на "RGB".
Като, за разлика от други рендер "engines", тук нямаме много контроли на самото изображение.
Но все пак основните неща, които ни трябват са тук.
Както казах, в следващото видео ще ви покажа, как можем да рендерираме регион или само селектиран обект.
Тест за преминаване към следващия урок
3379
През основният прозорец на рендеринга:
можем да изберем площта за рендериране (дори и малък регион, а не цялото изображение) 10473
можем да променим разделителната способност на изображението 10474
не можем да изберем през кой изглед да рендерираме 10475
не можем да запазим 2D изображението (задължително трябва да се укаже предварително) 10476