Създаване на „огледални“ обекти

Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи

Ако сте вече потребител - Регистриран съм
Видео
Създаването на огледални образи е сравнително просто.
Първо селектираме обекта, на който искаме да създадем огледален образ.
Ще го покажа първо с една от колите.
Бутона за тази команда е "Mirror".
Когато я активираме излиза този прозорец.
От тук можем да изберем отново остава около, която да се извърши процеса на огледалния образ.
Дали обекта, който ще създадем ще бъде копие или просто ще направим огледален образ без запазен оригинал, както е в случая.
Дали да има връзка между обектите.
Ако имаме копие.
На какво разстояние да се появи от оригиналният обект.
В случая аз ще избера това нещо да става по "Z".
Ще избера да няма копие и в "Offset" ще задам някаква стойност.
В "Viewport" виждам динамично как се променят нещата.
Мога да дам и да има копие, с което ще запазя и оригинала.
Отново в "Viewport" не може да направите никаква промяна към изгледа след като излезе това меню.
Това го имайте предвид, за да приготвите излезе си предварително преди да стартирате командата.
Тук ще дам "ОК".
Тази кола всъщност не ми трябва.
Ще я изтрия.
Ще направя огледални образи на всички дървета, които ги селектирам с "Ctrl" и селектиране.
Ще погледна в "Top View".
"Т" от клавиатурата.
"Z".
Ще активирам командата "Mirror".
Ще направя копия, които да са "Offset" по "Х" на някакво разстояние.
"ОК".
"P" и "Z".
И така това беше командата "Mirror".
В следващото видео ще видим как работят групите в "3ds Max".

Тест за преминаване към следващия урок

 
Може ли да бъде оставена връзка между обектите при правенето на огледални образи?
Да
Не
Може, само ако трансформацията е около оста X
Може, само ако трансформацията е около оста Z