Допълнителни геометрични обекти (extended primitives)
3D Моделиране с 3ds Max и Рендериране с Arnold
Курсът се провежда на 3D Studio Max 2018, с новия рендер Arnold. Ще научите: интерфейсът, 3D моделиране, материали, осветление, камери и настройки на рендера.
Предишен модул
Модул 2
Техники при работа със стандартни геометрични обекти
Съвети за получаване на максимален ефект от курса
Урок 1: Общ принцип на създаването на стандартни примитиви (standard primitives - basics)
Урок 2: Създаване на стандартни примитиви (standard primitives)
Урок 3: Допълнителни геометрични обекти (extended primitives)
Урок 4: Вградени архитектурни обекти и растителност (AEC and foliage objects)
Урок 5: Архитектурни обекти стени и прозорци
Урок 6: Маркиране и местене на обекти (select and move)
Урок 7: Преместване на точно разстояние – 2:50
Урок 8: Завъртане и скалиране на обекти (rotate and scale)
Урок 9: Специфични точки за „захващане“ на обекти при преместване (snap points)
Урок 10: Специфични точки за „захващане“ на обекти при 2 и 2,5D snap
Урок 11: Специфични точки за „захващане“ на обекти при завъртане и скалиране (angle snap points)
Урок 12: Подравняване на обекти (align tool)
Урок 13: Копиране и клониране на обекти
Урок 14: Трансформационно Гизмо (Gizmo)
Урок 15: Изолиране, скриване и „замразяване“ на обекти
Урок 16: Създаване на „огледални“ обекти
Урок 17: Групиране и работа с групи
Урок 18: Начини за точно измерване в 3Ds Max
Следващ модул
Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи
Име
Имейл
Регистрирай ме
Ако сте вече потребител -
Регистриран съм
Видео
Назад
Алтернативен видео плеър
Напред
Тест за преминаване към следващия урок
3330
Кой от изброените обекти е от типа extended primitives?
Capsule
10277
Box
10278
Donut
10279
Plane
10280
Напред