Рефлекции и рефракции на Physical Material
3D Моделиране с 3ds Max и Рендериране с Arnold
Курсът се провежда на 3D Studio Max 2018, с новия рендер Arnold. Ще научите: интерфейсът, 3D моделиране, материали, осветление, камери и настройки на рендера.
Предишен модул
Модул 5
Избор на подходящи материали и текстури (Maps and Materials)
Урок 1: Материали и текстури – общо представяне
Урок 2: Запознаване с материалният редактор
Урок 3: Използване и прилагане на материалите
Урок 4: Работният процес и материалите
Урок 5: Избор на рендер енджин
Урок 6: Основна сцена за продуктово рендериране
Урок 7: Създаване на хомогенни материали
Урок 8: Упражнение – Шахматна дъска
Урок 9: Карти с реални размери – „Real world map size“
Урок 10: Упражнение 2 – Шахматна дъска
Урок 11: Представяне на Physical Material - Diffuse
Урок 12: Рефлекции и рефракции на Physical Material
Урок 13: Създаване на неравности по повърхността на обектите - Bump and Displace
Урок 14: Представяне на материала Arnold Standard Surface
Урок 15: Създаване на начална стартова сцена
Урок 16: Мапиране на неправилни обекти - Unwrap UVW
Урок 17: Допълнение към Physical Material - Cutout
Следващ модул
Безплатни 20 урока
регистрирай се и научи
Име
Имейл
Регистрирай ме
Ако сте вече потребител -
Регистриран съм
Видео
Назад
Алтернативен видео плеър
Напред
Тест за преминаване към следващия урок
3364
Какво се котролира със слота Reflection?
Oтраженията по повърхността на обекта
10413
Степента на пречупване на светлината през обекта
10414
Какво да виждаме на повърхността – цвят или текстура
10415
Неравността по повърхността на обекта
10416
Напред