- 1. Представяне
 - 2. Сваляне и инсталация
 - 3. Опознаване на интерфейса
 - 4. Команди за навигиране - Move, Pan и Zoom
 - 5. Object и Edit mode
 - 6. Wireframe, Solid, Material и Shading view
 - 7. Добавяне на обекти
 - 8. Завъртане, придвижване и мащабиране на обекти
 - 9. Snapping objects
 - 10. 3D cursor и object origin
 - 11. Linked objects
 - 12. Материали
 - 13. Асемблиране на сцена от няколко обекта
 - 14. Прилагане на Point light
 - 15. Опознаване на Sunlight
 - 16. Добавяне на Spot light
 - 17. Поставяне на Area light
 - 18. Осветяване на сцената
 - 19. Рендериране с Eevee
 
- 1. Анатомия на 3D обект - точки, ръбове и полигони
 - 2. Модифициране на обект с Extrude
 - 3. Омекотяване на ръбове с Bevel
 - 4. Прилагане на Inset
 - 5. Loop Cut и Edge Slide
 - 6. Modifiers - Array
 - 7. Modifiers - Bevel
 - 8. Modifiers - Boolean
 - 9. Modifiers - Solidify
 - 10. Modifiers - Subdivision Surface
 - 11. Modifiers - Mirror
 
- 1. Изграждане на стена и под
 - 2. Изграждане на прозорци - 1 част
 - 3. Изграждане на прозорци - 2 част
 - 4. Моделиране на диван - основа
 - 5. Моделиране на диван - възглавнички
 - 6. Моделиране на диван - подлакътници
 - 7. Моделиране на диван - Subdivision surface
 - 8. Моделиране на бюро - основа
 - 9. Моделиране на бюро - чекмеджета
 - 10. Моделиране на бюро - дръжки
 - 11. Моделиране на бюро - крака
 
- 1. Моделиране на компютър
 - 2. Моделиране на подложка за компютъра
 - 3. Импортиране на модел - клавиатура
 - 4. Моделиране на мишка
 - 5. Моделиране на стол - основа
 - 6. Моделиране на стол - крака
 - 7. Създаване на килим с Particles
 - 8. Моделиране на саксия
 - 9. Създаване на растение
 - 10. Добавяне на рафтове
 - 11. Създаване на колекция от книги
 - 12. Импортиране на картина като plane
 - 13. Моделиране на възглавничка за стол
 - 14. Създаване на подложка за мишка
 - 15. Общи корекции на моделите
 - 16. Подобряване на композицията
 
Unwrapping - крачета на бюро
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови аспекти на UV разгъването за крачета на бюро
В този урок се демонстрира как да използваме Smart UV Project за автоматично UV разгъване на крачетата на бюро. Този метод спестява време и дава добри резултати, особено за по-прости обекти. Важно е да се обърне внимание на параметъра Angle Limit, който контролира как се създават проекционните групи и намалява потенциалното разтягане на текстурите.
Стъпка по стъпка процес на UV разгъване
- Селектирайте крачетата на бюрото в Object Mode
 - Преминете в Edit Mode с клавиш 
Tab - Натиснете 
A, за да селектирате целия обект - Отидете на UV меню и изберете 
Smart UV Project - В появилия се прозорец оставете стойността на Angle Limit на 66 градуса (по подразбиране)
 - Потвърдете с OK
 - За да видите UV координатите, можете да:
- Преминете в UV Editing работно пространство
 - Или променете долния ляв прозорец в Shading панела на UV Editor
 
 - Създайте нова текстура с име "Desk Legs"
 - Кликнете върху BSDF shader
 - Използвайте 
Ctrl + Shift + Dза да отворите папката с материали - Селектирайте всички материали с 
Shift + клики ги импортирайте 
Полезни команди и функции
Tab - Превключване между Object Mode и Edit Mode
A - Селектиране на всички елементи
Smart UV Project - Автоматично създава UV развивка на модела, като разделя повърхността на проекционни групи
Angle Limit - Параметър, който определя максималния ъгъл между лицата в една проекционна група (по-висока стойност = по-малко острови, но потенциално повече разтягане)
Ctrl + Shift + D - Отваряне на диалогов прозорец за импортиране на материали