Безплатно! Онлайн събитие: 13 грешки с Photoshop Регистрация тук.
Изграждане на прозорци - 2 част
Ключови техники за създаване на прозоречна рамка в Blender
В този урок научаваме как да създадем рамка за прозорец, използвайки Loop Cuts (лупове) и Bevel инструмента. Основният подход включва създаване на два перпендикулярни лупа, които формират кръстовидна структура, след което се премахват големите полигони, за да остане само рамката. Накрая се добавя обем чрез Extrude функцията, за да се получи завършена 3D прозоречна рамка.
Стъпка по стъпка процес за създаване на прозоречна рамка
- Активирайте обекта "Windows Base 0.0.1" и го копирайте с
Shift + D
, след което натиснетеEscape
, за да не местите копието - Преименувайте оригиналния обект на "Windows Frame"
- Преминете в Wireframe режим с
Z
→ Wireframe - Натиснете
1
на Numpad за фронтален изглед - Влезте в Edit Mode с
Tab
- Създайте вертикален луп с
Ctrl + R
, кликнете два пъти за потвърждение на позицията - Създайте хоризонтален луп с
Ctrl + R
, кликнете два пъти за потвърждение - Маркирайте двата лупа с
Alt + Shift
и кликване - Приложете Bevel с
Ctrl + B
за да създадете скосяване на ръбовете - Преминете в режим за селекция на полигони с клавиш
3
- Маркирайте четирите големи полигона с
Shift
и кликване - Изтрийте ги с
X
→ Delete → Faces - Маркирайте всички останали полигони с
A
- Използвайте Extrude (
E
), за да придадете обем на рамката - Преминете в Solid режим с
Z
→ Solid, за да видите крайния резултат
Използвани команди и функции
Shift + D
- Дублиране на обектTab
- Превключване между Object Mode и Edit ModeZ
- Отваряне на меню за режими на визуализацияCtrl + R
- Създаване на Loop Cut (луп)Alt + Shift
+ клик - Селекция на свързани ръбове/луповеCtrl + B
- Прилагане на Bevel (скосяване)X
- Отваряне на меню за изтриванеA
- Селекция на всички елементиE
- Extrude (изтегляне) на селектирани елементи