Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук. 
							
					
			
			
			
			
			
			
Моделиране на бюро - крака
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (1 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови стъпки при моделиране на крака за бюро в Blender
В този урок научаваме как да завършим бюрото чрез добавяне на крака. Основният подход включва създаване на един крак, който след това се дублира с Mirror модификатор, и накрая групиране на всички елементи чрез Parenting, за да се движат като един обект.
Стъпка по стъпка процес на моделиране на крака
- Превключете в Object Mode с клавиш 
Tab - Натиснете 
7за изглед отгоре - Добавете куб с 
Shift + A→ Mesh → Cube - Намалете размера на куба с 
Sи го позиционирайте в ъгъла на бюрото сG - Разтеглете куба по Z оста с 
S,Z - Преместете крака нагоре с 
G,Z, така че да се допира до основата на бюрото - За по-добра видимост:
- Натиснете 
1за страничен изглед - Превключете в Wireframe режим с 
Z 
 - Натиснете 
 - Коригирайте височината на крака с 
S,Z - Върнете се в Solid Mode с 
Z - Превключете в изолиран режим с 
/(наклонена черта на Numpad) - Влезте в Edit Mode с 
Tab - Натиснете 
3за избор на долния полигон и го свийте сSза по-интересна форма - Излезте от изолирания режим с 
/ - Добавете Mirror модификатор и изберете основата на бюрото като референтен обект
 - Активирайте огледално копиране по оси X и Y
 
Полезни команди и функции
Tab- Превключване между Object Mode и Edit ModeShift + A- Меню за добавяне на обектиS- Скалиране на обект (може да се комбинира с ос, напр.S,Z)G- Преместване на обект (може да се комбинира с ос)Z- Превключване между режими на визуализация (Solid, Wireframe и др.)/- Изолиран режим за работа с един обектCtrl + P- Създаване на Parent-Child връзка между обекти- Mirror модификатор - Създава огледални копия на обект спрямо референтна точка
 
Групиране на елементите в един обект
- Превключете в Object Mode с 
Tab - Селектирайте всички елементи с 
Shift + клик, като последно изберете основата на бюрото - Натиснете 
Ctrl + Pи изберете "Object Keep Transform" - Сега всички елементи ще се движат и трансформират като един обект