Безплатно! Онлайн събитие: 5-дневно Photoshop предизвикателство Регистрация тук.
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Тайните на ZBrush
1. Въведение в навигацията на Zbrush
2. Основни инструменти за работа
3. Въведение прототипирането - I
4. Въведение в прототипирането - II
5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
8. Опознаване на плъгините в Zbrush
9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Проектиране със ZSpheres
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Основи на проектирането със ZSpheres в ZBrush
ZSpheres представляват мощен метод за бързо създаване на базови 3D модели в ZBrush чрез наслагване на сфери. Тази техника позволява интуитивно изграждане на силуети и скелетни структури, които по-късно могат да се превърнат в пълноценни 3D модели с реална топология. Особено полезни са за създаване на хуманоидни фигури и други органични форми, като предоставят гъвкава основа за по-нататъшно детайлно моделиране.
Стъпка по стъпка създаване на базов модел със ZSpheres
- Започнете с избиране на инструмента ZSphere от Simple Brush менюто
- Начертайте първата сфера на работното поле
- Натиснете
Edit
или клавишT
за влизане в работен режим - Активирайте симетрия с клавиш
X
Кликнете върху първата сфера, за да добавите нова
- Задръжте
Shift
при кликване, за да създадете сфера със същия размер като предходната
- Задръжте
Използвайте различните режими за манипулация:
W
или Move - за преместване на сферитеE
или Scale - за промяна на размераR
или Rotate - за завъртане на сферитеQ
или Draw - за добавяне на нови сфери
Създайте базов хуманоиден силует:
- Добавете сфери за торс, глава, ръце и крака
- Използвайте Rotate за придаване на естествени извивки
- Променете мащаба на раменете, крайниците и други части
Визуализирайте модела в Dynamesh режим с клавиш
A
- Настройте Dynamesh резолюцията според нуждите
Превърнете ZSphere модела в реална топология:
- Отидете в Adaptive Skin
- Натиснете Make Adaptive Skin
- Намерете новия subtool в менюто, избирайки Skin
Ключови команди и функции
T
- Влизане в режим на редактиране (Edit)X
- Включване/изключване на симетрияQ
- Активиране на режим за добавяне на сфери (Draw)W
- Активиране на режим за преместване (Move)E
- Активиране на режим за мащабиране (Scale)R
- Активиране на режим за завъртане (Rotate)A
- Превключване между ZSpheres и Adaptive Skin PreviewShift
+ клик - Създаване на сфера със същия размер като предходната
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук