Безплатно! Онлайн събитие: Научи тънкостите на добрия промпт за изображения Регистрация тук.
Файлове към урока
Към този урок няма файлове за сваляне
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Тайните на ZBrush
1. Въведение в навигацията на Zbrush
2. Основни инструменти за работа
3. Въведение прототипирането - I
4. Въведение в прототипирането - II
5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
8. Опознаване на плъгините в Zbrush
9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Прилагане на светлини чрез Lights
Купи курс или абонамент и вземи ваучер за втори безплатно
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови аспекти на осветяването в ZBrush
В ZBrush имате възможност да определяте как вашите 3D модели да бъдат осветявани чрез Light панела. Важно е да знаете, че светлините работят само със стандартни материали, а не с MatCap материали. Можете да комбинирате няколко светлини с различни цветове, интензитет и позиции, за да постигнете желания визуален ефект.
Стъпки за настройване на светлини в ZBrush
- Отворете 3D модел (например demo head)
- Отворете Light панела
- Сменете MatCap материала със стандартен материал, за да видите ефекта от светлините
- Използвайте оранжевата точка, за да промените ъгъла на осветяване
- Натиснете Alt + клик върху оранжевата точка, за да преместите източника на светлина зад модела
- Настройте силата (интензитета) на светлината според нуждите
- Променете цвета на светлината за различни ефекти
- Регулирайте дистанцията на светлинния източник
- За добавяне на допълнителни светлини, кликнете върху някоя от крушките в панела
- Настройте всяка светлина индивидуално за постигане на комплексно осветяване
Полезни функции за работа със светлини
Alt + клик- Премества светлинния източник от предната към задната част на модела (или обратно)- Light панел - Позволява контрол над всички аспекти на осветяването
- BPR (Best Preview Render) - Може да се комбинира със светлините за постигане на резултат със светлосенки
Дискусия към урока
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук