Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук. 
							
					
			
			
			
			
			
			
								 Допълнения към урока 
							
							
									 Дискусия към урока 
									
								
								
								 Учебна програма 
							
							
							
								
									Учебна програма
									
								
								
									
									Тайните на ZBrush
								
							
							
							
																		
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																	
						
						
						 
						 						
					
																												1. Въведение в навигацията на Zbrush
													
												
																												2. Основни инструменти за работа
													
												
																												3. Въведение прототипирането - I
													
												
																												4. Въведение в прототипирането - II
													
												
																												5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
													
												- 1. Какво представлява History Recall?
 - 2. Опознаване на Bevel четките
 - 3. Въведение в Deformation
 - 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
 - 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
 - 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
 - 7. Какво представлява работата с Polypaint?
 - 8. Въведение в Surface Noise
 - 9. Текстуриране със Spotlight
 - 10. Проектиране със Snapshot3D
 
																												6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране 
													
												- 1. Въведение в Array Mesh - 1
 - 2. Въведение в Array Mesh - 2
 - 3. Опознаване на Nanomesh
 - 4. Какво представлява FiberMesh?
 - 5. Проектиране със ZSpheres
 - 6. Бързо проектиране с VDM четки
 - 7. Създаване на персонализирани VDM четки
 - 8. Какво представляват четките IMM
 - 9. Създаване на персонализирани IMM четки
 - 10. Въведение в работата с Curve четки
 - 11. Създаване на персонализирани Curve четки
 - 12. Работа с функцията Stager
 - 13. Опознаване на опцията AdjustLast
 - 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
 - 15. Основни настройки на Materials
 
																												7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
													
												
																												8. Опознаване на плъгините в Zbrush
													
												
																												9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
													
												- 1. Преустройване на интерфейса
 - 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
 - 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
 - 4. Поставяне на очи
 - 5. Поставяне на очи - 2 част
 - 6. Създаване на уста и зъби
 - 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
 - 8. Основни корекции на модела
 - 9. Прибавяне на крайници
 - 10. Прибавяне на длани и ходила
 - 11. Оформяне на дланите и ходилата
 - 12. Доразвиване на цветовете на модела
 - 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
 - 14. Разчупване на симетрията на персонажа
 - 15. Цялостно доразвиване на модела
 - 16. Финални корекции по модела
 - 17. Записване на turnable video с персонажа
 - 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
 
Прилагане на светлини чрез Lights
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови аспекти на осветяването в ZBrush
В ZBrush имате възможност да определяте как вашите 3D модели да бъдат осветявани чрез Light панела. Важно е да знаете, че светлините работят само със стандартни материали, а не с MatCap материали. Можете да комбинирате няколко светлини с различни цветове, интензитет и позиции, за да постигнете желания визуален ефект.
Стъпки за настройване на светлини в ZBrush
- Отворете 3D модел (например demo head)
 - Отворете Light панела
 - Сменете MatCap материала със стандартен материал, за да видите ефекта от светлините
 - Използвайте оранжевата точка, за да промените ъгъла на осветяване
 - Натиснете Alt + клик върху оранжевата точка, за да преместите източника на светлина зад модела
 - Настройте силата (интензитета) на светлината според нуждите
 - Променете цвета на светлината за различни ефекти
 - Регулирайте дистанцията на светлинния източник
 - За добавяне на допълнителни светлини, кликнете върху някоя от крушките в панела
 - Настройте всяка светлина индивидуално за постигане на комплексно осветяване
 
Полезни функции за работа със светлини
Alt + клик- Премества светлинния източник от предната към задната част на модела (или обратно)- Light панел - Позволява контрол над всички аспекти на осветяването
 - BPR (Best Preview Render) - Може да се комбинира със светлините за постигане на резултат със светлосенки
 
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук