- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Въведение в Dynamics симулации - 2
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови аспекти на Dynamics симулациите в ZBrush
В тази част на урока се разглеждат разширените възможности на Dynamics симулациите в ZBrush. Най-важното е, че можете да комбинирате Dynamics с Dynamics Subdivisions за по-детайлни симулации, да използвате специализираните Cloth четки за прецизен контрол и да работите с Transpose Cloth инструмента за реалистични деформации при взаимодействие между обекти.
Разширяване на Dynamics функционалността
Комбинирането на Dynamics с Dynamics Subdivisions предлага значително разширени възможности:
- Отворете Geometry > Dynamics Subdiv и активирайте режима
- Можете да добавите по-висока резолюция в предварителен изглед
- Активирайте Micropoly, за да замените повърхността на 3D модела с друг 3D модел
- Имате възможност да променяте 3D модела, с който се заменя повърхността на вашия subtool
- Тествайте различни типове симулации преди да приложите реални subdivisions
Специализирани инструменти за Dynamics
За по-прецизен контрол върху симулациите можете да използвате:
Cloth четки - достъпни от менюто с четки (натиснете C)
Z-Intensity
- контролира силата на ефекта (по-ниска стойност = по-мек ефект)- Четките се съобразяват с настройките в Dynamics панела
- Важно: Първо активирайте Dynamics панела, преди да използвате Cloth четките
Transpose Cloth - специален инструмент за работа с Dynamics
- Достъпен от панела с четки (натиснете T)
- За разлика от стандартния Gizmo, позволява деформации съобразени с Dynamics
- Позволява активният subtool да взаимодейства правилно с останалите обекти
Забележка: Ако използвате стандартния Gizmo/Transpose без да превключите на Transpose Cloth, няма да получите правилни деформации при взаимодействие между обектите.