Безплатно! Онлайн събитие: 5-дневно Photoshop предизвикателство Регистрация тук.
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Тайните на ZBrush
1. Въведение в навигацията на Zbrush
2. Основни инструменти за работа
3. Въведение прототипирането - I
4. Въведение в прототипирането - II
5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
8. Опознаване на плъгините в Zbrush
9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Какво представлява Morph Target?
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Какво представлява Morph Target и защо е важен
Morph Target е мощен инструмент в ZBrush, който позволява да запазите копие на текущото състояние на модела и след това да контролирате селективно видимостта на промените. За разлика от Layer системата, която прилага глобален ефект върху целия модел, Morph Target в комбинация с Morph четката ви дава възможност да определяте кои части от деформациите да бъдат по-видими или по-ясно изразени от други, значително разширявайки вашите креативни възможности.
Как да използвате Morph Target с Layers
- Отворете модела, върху който искате да работите
- От менюто Morph Target изберете
Store Empty
, за да запазите копие на текущото състояние - Отворете Layers панела и натиснете
New
, за да започнете да записвате промените - Направете желаните деформации по модела
- Активирайте Morph четката с клавишна комбинация
B
, след товаM
иG
- Използвайте четката върху промените, за да контролирате кои части да бъдат видими
- Четката "изтрива" промените и връща модела към оригиналния Morph Target в местата, където рисувате
- Регулирайте
Z-Intensity
, за да контролирате степента на ефекта на четката - Когато сте доволни от резултата, спрете записа на Layers
Полезни команди и функции
Store Empty
- запазва копие на текущото състояние на модела като Morph TargetB
→M
→G
- активира Morph четкатаZ-Intensity
- контролира силата на ефекта на Morph четката, позволявайки омекотяване или изостряне на определени области
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук