Безплатно! Онлайн събитие: 5-дневно Photoshop предизвикателство Регистрация тук.
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Тайните на ZBrush
1. Въведение в навигацията на Zbrush
2. Основни инструменти за работа
3. Въведение прототипирането - I
4. Въведение в прототипирането - II
5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
8. Опознаване на плъгините в Zbrush
9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Приложение на Alpha Maps
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови аспекти на Alpha Maps в ZBrush
Alpha Maps са мощен инструмент в ZBrush, който ви позволява да придадете уникален характер и текстура на вашите 3D модели. Те променят поведението на четката, създавайки различни текстурни ефекти върху повърхността. Интензитетът на ефекта се контролира чрез ZIntensity параметъра, като по-ниските стойности създават по-фини и естествени резултати.
Как да използвате Alpha Maps стъпка по стъпка
- Натиснете на Alpha прозореца в интерфейса на ZBrush
- Изберете желаната Alpha карта от библиотеката (например Alpha 61)
- Оставете StrokeDots като настройка по подразбиране или изберете друг тип щрих
- Започнете да манипулирате повърхността на 3D модела с четката
- За различни ефекти, променете типа на щриха:
DragDot
- позволява ви да поставите текстурата на конкретно мястоDragRectangle
- дава възможност да придърпате ефекта и да го поставите плавноSpray
- разпространява текстурата на произволни места
Полезни команди и техники
X
- включва/изключва симетрията (препоръчително е да работите с изключена симетрия за по-естествени резултати)Shift
+ четка - активира четката за заглаждане, която помага за омекотяване на текстуратаZIntensity
- контролира силата на ефекта (препоръчителни са по-ниски стойности между 20-30 за по-фини резултати)- Можете да импортирате собствени Alpha текстури, които не са включени в библиотеката на ZBrush
- Комбинирайте Alpha текстуриране със заглаждане за постигане на по-реалистични резултати
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук