- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Бързо прототипиране с Mesh Extract
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Бързо прототипиране с Mesh Extract - ключови концепции
Mesh Extract е мощен инструмент в ZBrush, който позволява изключително бързо създаване на 3D модели чрез трансформиране на маски в триизмерни обекти. Основното предимство е възможността да генерирате сложни форми, панели и костюми върху съществуващи модели само с няколко движения на четката. Всеки създаден елемент получава собствена полигрупа, което улеснява последващата работа и редакция.
Стъпка по стъпка работа с Mesh Extract
Отворете 3D проект и изтрийте всички subdivision-и от Geometry панела
Натиснете
Ctrl
върху прозореца Brush, за да видите петте различни Mesh Extract четкиИзберете Mesh Project и регулирайте ZIntensity (докато държите
Ctrl
), за да контролирате плътността на бъдещия 3D моделЗадръжте
Ctrl
и начертайте силует - той моментално се трансформира в 3D обектБез да местите камерата, можете да:
- Изтриете части от модела с
Ctrl + Alt
- Добавите още повърхност с
Ctrl + Shift
- Изтриете части от модела с
За по-сложни форми, активирайте Alpha:
- Натиснете
Ctrl
и променете Stroke на Rectangle - Изберете Alpha (например стрелка)
- Задръжте
Ctrl
и начертайте маска, за да получите 3D модел с формата на избраната Alpha
- Натиснете
За създаване на обемни форми, използвайте Mesh Balloon:
- Изберете Mesh Balloon четката
- Задръжте
Ctrl
и начертайте силует - Регулирайте плътността чрез ZIntensity
Полезни команди и функции
Ctrl
+ четка - активира Mesh Extract функциятаCtrl + Alt
- изтрива части от новосъздадения 3D моделCtrl + Shift
- добавя повърхност към новосъздадения 3D моделZIntensity
- контролира плътността на генерирания 3D обект- Split функции - позволяват разделяне на създадените елементи от основата благодарение на автоматично генерираните полигрупи