- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Проектиране със Snapshot3D
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови аспекти на Snapshot3D в ZBrush
Snapshot3D е мощен инструмент в ZBrush, който позволява бързо генериране на 3D модели от Alpha текстури. Основната функционалност на този инструмент е трансформирането на 2D Alpha изображения в триизмерни обекти, които могат да се използват като отделни събтули. Комбинирането на Snapshot3D с Live Boolean създава възможност за бързо и интуитивно моделиране на сложни форми.
Стъпки за работа със Snapshot3D
- Отворете базов модел (например Dynamesh сфера)
Активирайте Lightbox и отворете Spotlight с Alpha текстури
- Натиснете
Z
за активиране на Spotlight - Кликнете върху работното поле, за да позиционирате Alpha текстурите
- Натиснете
Работа с Alpha текстури:
- Кликнете върху избрана Alpha, за да я селектирате (ще се маркира в оранжево)
- Използвайте бутона за копиране, за да създадете дубликат на Alpha
- Модифицирайте Alpha с инструментите за трансформация (разтягане, умножаване)
Създаване на 3D модел от Alpha:
- Натиснете
Snapshot3D
за генериране на 3D модел от Alpha - Натиснете
Z
за изключване на Spotlight - Новият събтул ще се появи, базиран на Alpha текстурата
- Натиснете
Комбиниране на Alpha текстури:
- Използвайте
Union
за обединяване на две Alpha - Задръжте
Alt
+Union
за изваждане на една Alpha от друга
- Използвайте
Полезни команди и функции
Z
- Включване/изключване на Spotlight режимаSnapshot3D
- Трансформира Alpha в 3D моделAlt + Snapshot3D
- Създава 3D модел в режим на изваждане (Boolean)Union
- Обединява две Alpha текстуриAlt + Union
- Изважда една Alpha от другаFrame
- Инструмент за промяна на плътността на Alpha и създаване на рамка
Създаване на собствени Alpha текстури
За създаване на персонализирани Alpha текстури можете да:
1. Трансформирате съществуващ събтул в Alpha:
- Селектирайте събтул с Alt
+ клик
- От Alpha панела изберете From Mesh
- От Transfer натиснете Make Texture
- От Texture панела изберете Add to Spotlight
- Импортирате Alpha от външни програми като Illustrator:
- Създайте Alpha в друга програма
- Импортирайте я чрез Texture панела
- Добавете я към Spotlight за използване