Безплатно! Онлайн събитие: 5-дневно ChatGPT предизвикателство Регистрация тук.
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Тайните на ZBrush
1. Въведение в навигацията на Zbrush
2. Основни инструменти за работа
3. Въведение прототипирането - I
4. Въведение в прототипирането - II
5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
8. Опознаване на плъгините в Zbrush
9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Работа с Text 3D & Vector Shapes
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Най-важното от урока
С Text 3D & Vector Shapes в ZBrush можеш мигновено да превръщаш текст и SVG в чисти 3D обекти. Контролираш дебелината чрез Extrusion, разстоянието между буквите, както и фаските с Bevel, като всичко се обновява в реално време. По-висока Resolution означава по-гладка повърхност. Всеки текст или SVG се създава като отделен SubTool за лесно управление.
Повтори показаното стъпка по стъпка
- Създай
DynaMeshсфера (или отвори празна сцена). - Отвори
ZPlugin > Text 3D & Vector Shapesи закрепи панела с иконката за докване (pin), за да е винаги видим. - За 3D текст: натисни
New Text, избериFont, въведи текста и натисни Enter — ще се появи новSubTool. - Настрой параметрите:
Extrusionза дебелина,Spacingза разстояние между буквите, включиBevelи коригирайBevel Resolution, както и общатаResolutionза гладкост. - Смени
Fontпри нужда — промените се прилагат веднага в сцената. - За SVG форма: натисни
New SVG, избери прикачения към урока SVG файл — 2D силуетът се превръща в 3D модел. РегулирайExtrusionиBevelдо желания резултат.
Ключови инструменти и параметри
ZPlugin > Text 3D & Vector Shapes— панел за създаване на 3D текст и векторни форми (SVG).New Text— създава 3D текст от въведен низ; използва избранияFont.New SVG— импортира SVG и го преобразува в 3D обект с екструзия.Extrusion— контролира дебелината (дълбочината) на текста/формата.Bevel— добавя фаска по ръбовете;Bevel Resolutionопределя гладкостта на фаските.
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук