Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук.
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Тайните на ZBrush
1. Въведение в навигацията на Zbrush
2. Основни инструменти за работа
3. Въведение прототипирането - I
4. Въведение в прототипирането - II
5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
8. Опознаване на плъгините в Zbrush
9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Работа с Polygroups
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови концепции за Polygroups в ZBrush
Polygroups са фундаментален инструмент в ZBrush, който ви позволява да сегментирате 3D модела на отделни секции, с които можете да работите независимо. Това е изключително важна функционалност, която ще използвате постоянно при създаването на сложни 3D модели, тъй като ви дава възможност да манипулирате специфични части от обекта, без да засягате останалите.
Как да създавате и работите с Polygroups
Създаване на Polygroup чрез маскиране:
- Натиснете
Ctrl
и придърпайте с левия бутон върху областта, която искате да маскирате - Използвайте
Space
за прецизно нагласяне на маската - Натиснете
Ctrl + W
за да превърнете маскираната област в нова Polygroup
- Натиснете
Визуализиране на Polygroups:
- Натиснете
Shift + F
за да видите различните Polygroups, оцветени в различни цветове - За по-добра визуализация на границите, увеличете резолюцията с
Ctrl + D
(Divide)
- Натиснете
Манипулиране на Polygroups:
- Изолирайте Polygroup с
Ctrl + Shift
и клик върху желаната група - Активирайте Gizmo с натискане на
W
- Центрирайте Gizmo върху видимата Polygroup с
Alt
+ клик върху пинчето - Променете размера на групата чрез жълтия квадрат на Gizmo
- Върнете всички Polygroups с
Ctrl + Shift
и клик извън модела
- Изолирайте Polygroup с
Полезни команди за работа с Polygroups
Ctrl + придърпване
- създаване на маскаCtrl + W
- създаване на Polygroup от маскирана областShift + F
- показване/скриване на PolygroupsCtrl + Shift + клик
- изолиране на PolygroupCtrl + D
- увеличаване на резолюцията (subdivision)W
- активиране на Gizmo инструментаAlt + клик на пинчето
- центриране на Gizmo върху видимата областQ
- връщане към Draw режим
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук