Безплатно! Онлайн събитие: AI във Photoshop Регистрация тук.
Какво е Dynamesh?
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Какво представлява Dynamesh и защо е толкова полезен
Dynamesh е мощен инструмент в ZBrush, който позволява преизчисляване на топологията на 3D модела при нужда. За разлика от Sculptris Pro, Dynamesh не актуализира топологията динамично, а само когато потребителят избере. Това дава възможност за създаване на драстични промени и креативни ефекти, като същевременно поддържа чиста топология на модела чрез периодично преизчисляване.
Как да използвате Dynamesh стъпка по стъпка
- Активирайте Dynamesh от менюто Geometry > Dynamesh
- Задайте подходяща резолюция (препоръчително е да започнете с по-ниска стойност)
- Използвайте инструменти като
SnakeHook(бърз достъп:S+H) за деформиране на модела - Когато забележите артефакти или разтегнати полигони, преизчислете топологията с комбинацията
Ctrl+ клик и придърпване извън модела - Продължете да моделирате и периодично актуализирайте топологията с
Ctrl+ клик и придърпване - За комбиниране на модели, използвайте Subtool > Append, за да добавите нов обект
- Преместете новия обект в желаната позиция
- Използвайте Merge > Merge Down, за да комбинирате обектите
- Активирайте Dynamesh и преизчислете топологията с
Ctrl+ клик и придърпване
Полезни команди и функции
Geometry > Dynamesh- активира режима DynameshCtrl+ клик и придърпване извън модела - преизчислява топологиятаS+H- бърз достъп до четката SnakeHookSubtool > Append- добавя нов обект към сценатаMerge > Merge Down- комбинира избрания обект с обекта под него- Настройка на резолюцията - определя детайлността на модела (по-ниската резолюция осигурява по-бърза работа)
Дискусия към урока
Въпроси
Отговори