Безплатно! Онлайн събитие: AI във Photoshop Регистрация тук.
Въведение в Deformation
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови функции на Deformation менюто в ZBrush
В менюто Deformation на ZBrush ще откриете мощни инструменти за изглаждане и деформиране на 3D модели. Най-важните функции включват Polish за изглаждане на повърхности, Smart Resym за възстановяване на симетрия и различни деформации като Twist. Тези инструменти могат да се прилагат селективно чрез маски и полигрупи, което ви дава прецизен контрол върху промените на вашия модел.
Практическо приложение на Deformation инструментите
Изглаждане с Polish и полигрупи:
- Създайте маска с
Ctrl + кликвърху Brush прозореца и изберете Lasso - Начертайте произволна маска върху модела
- Натиснете
Ctrl + Wза създаване на полигрупа - Скрийте полигрупата с
Ctrl + Shift + кликвърху нея - Повторете процеса за създаване на няколко полигрупи
- Върнете всички полигрупи с
Ctrl + Shift + кликизвън модела - Приложете Polish by Features за изглаждане на границите между полигрупите
- Създайте маска с
Възстановяване на симетрия:
- Ако сте работили с изключена симетрия и искате да възстановите баланса
- Изберете правилната ос (X, Y или Z) според вашия модел
- Приложете Smart Resym за автоматично възстановяване на симетрията
- Активирайте отново симетрията, за да продължите работа
Прилагане на деформации:
- Експериментирайте с Twist и други деформации
- Изберете правилните оси за деформация (X, Y, Z или комбинация)
- Използвайте Repeat бутоните за повтаряне на деформации
- Комбинирайте с маски за селективно прилагане на ефектите
Полезни команди в Deformation менюто
Ctrl + клик+ Lasso - създаване на маскаCtrl + W- създаване на полигрупа от маскаCtrl + Shift + кликвърху полигрупа - скриване на полигрупаCtrl + Shift + кликизвън модела - показване на всички полигрупиShift + F- включване/изключване на полигоналната мрежаPolish by Features- изглаждане на границите между полигрупиSmart Resym- възстановяване на симетрияRepeat to Other- прилагане на деформация към други subtoolsRepeat to Active- прилагане на деформация към активната част