Безплатно! Онлайн събитие: 5-дневно Photoshop предизвикателство Регистрация тук.
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Тайните на ZBrush
1. Въведение в навигацията на Zbrush
2. Основни инструменти за работа
3. Въведение прототипирането - I
4. Въведение в прототипирането - II
5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
8. Опознаване на плъгините в Zbrush
9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Опознаване на Bevel четките
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови аспекти на Bevel четките в ZBrush
В най-новата версия на ZBrush са въведени две специални четки за създаване на bevel деформации - Bevel Arc и Bevel Flat. Bevel Arc създава плавни, заоблени преходи между ъглите, докато Bevel Flat генерира по-агресивни, ясно изразени ъгли. Тези инструменти са изключително полезни за създаване на машинни компоненти, роботи, оръжия и други обекти, които изискват прецизни ръбове и преходи.
Как да използвате Bevel четките стъпка по стъпка
- Отворете базов обект (например куб)
- От Geometry менюто добавете няколко subdivision нива (използвайте
Ctrl+D
два пъти или кликнете два пъти върху Divide) - Отворете менюто с четки с клавиша
B
и натиснете отновоB
- Изберете една от двете bevel четки - Bevel Arc или Bevel Flat
- Увеличете размера на четката според нуждите
- Кликнете и издърпайте линия по повърхността
- Започнете да скулптирате, за да създадете bevel ефект между ъглите
Полезни команди и функции
B
- Отваряне на менюто с четкиCtrl+D
- Добавяне на subdivision нивоBevel Arc
- Четка за създаване на плавни, заоблени преходи между ъглитеBevel Flat
- Четка за създаване на по-агресивни, ясно изразени ъглиZRemesher
- Инструмент за оптимизиране на топологията след концептуалната работаZModeler
- Инструмент за прецизен контрол, позволяващ превключване между ниска и висока резолюция
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук