Безплатно! Онлайн събитие: 5-дневно Photoshop предизвикателство Регистрация тук.
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Тайните на ZBrush
1. Въведение в навигацията на Zbrush
2. Основни инструменти за работа
3. Въведение прототипирането - I
4. Въведение в прототипирането - II
5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
8. Опознаване на плъгините в Zbrush
9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Какво представлява History Recall?
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Същност и приложение на History Recall в ZBrush
History Recall е мощна система в ZBrush, която ви позволява да съхранявате конкретни моменти от вашата undo история и да ги използвате по различни креативни начини. Основните приложения включват прехвърляне на детайли от един subtool към друг и модифициране на вече създадени елементи с по-голям контрол. Това е особено полезно, когато искате да запазите определени етапи от работата си и да ги прилагате селективно върху различни части от модела.
Как да използвате History Recall стъпка по стъпка
Съхраняване на точка в историята:
- Изберете subtool, от който искате да запазите детайли
- Натиснете
Ctrl + клик
с мишката/писалката, за да запазите текущото състояние (ще се появи бяла линия в оранжевия правоъгълник)
Прехвърляне на детайли между модели:
- Изберете целевия subtool, върху който искате да приложите запазените детайли
- Активирайте History Recall четката чрез
B
,H
,R
или я намерете в палитрата с четки - Изключете симетрията с клавиша
X
(ако е включена) - Настройте размера на четката според нуждите
- Започнете да "рисувате" върху целевия модел, за да прехвърлите детайлите от запазената история
Използване за премахване/възстановяване на детайли:
- Съхранете началното състояние на модела с
Ctrl + клик
- Добавете детайли към модела
- Използвайте History Recall четката, за да възстановите селективно първоначалното състояние
- Регулирайте Z Intensity, за да контролирате степента на възстановяване или заглаждане
- Съхранете началното състояние на модела с
Полезни команди и функции
Ctrl + клик
- Съхранява текуща точка във вашата undo историяB
,H
,R
- Бърз достъп до History Recall четкатаX
- Включва/изключва симетрията (трябва да е изключена при използване на History Recall)Edit > Clear History
- Изтрива цялостната история, за да започнете начисто- Z Intensity - Контролира силата на ефекта при използване на History Recall четката
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук