Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук.
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Тайните на ZBrush
1. Въведение в навигацията на Zbrush
2. Основни инструменти за работа
3. Въведение прототипирането - I
4. Въведение в прототипирането - II
5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
8. Опознаване на плъгините в Zbrush
9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Работа със Sculptris Pro и Dynamesh
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови предимства на комбинирането на Dynamesh и Sculptris Pro
В този урок научаваме как да комбинираме Dynamesh и Sculptris Pro за постигане на максимална гъвкавост при 3D моделиране в ZBrush. Тази комбинация позволява както лесно добавяне на нови форми, така и безпроблемно премахване на елементи от модела, давайки ви пълна творческа свобода при създаването на вашите 3D скулптури.
Практическо ръководство за работа с двата инструмента
- Започнете с активиране на Dynamesh за вашия модел
- Моделирайте основната форма (например удължаване на рога)
- Периодично актуализирайте топологията чрез
Ctrl + клик и придърпване
извън модела - За премахване на елементи:
- Изключете симетрията с клавиш
X
(ако желаете да работите само върху една страна) - Активирайте Sculptris Pro (натиснете
Shift
и кликнете върху бутона Sculptris Pro) - Използвайте по-голяма четка със
Shift
за заглаждане, което ще десимира и премахне части от модела
- Изключете симетрията с клавиш
- След постигане на желания ефект, отново актуализирайте топологията
- Изключете Sculptris Pro, за да спрете динамичната десимация
- Продължете с детайлизиране на модела с различни четки
Полезни команди и функции
X
- Включване/изключване на симетриятаShift + F
- Показване/скриване на полигоналната мрежаCtrl + клик и придърпване
- Актуализиране на топологията в DynameshShift + клик върху Sculptris Pro
- Активиране на Sculptris Pro режимShift + четка
- Заглаждане на повърхността (при стандартни четки) или премахване на елементи (при Sculptris Pro)D
- Избиране на DM Standard четкаS
- Избиране на Standard четкаM
- Избиране на Move четкаV
- Избиране на Move Topological четка
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук