Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук. 
							
					
			
			
			
			
			
			
								 Допълнения към урока 
							
							
									 Дискусия към урока 
									
								
								
								 Учебна програма 
							
							
							
								
									Учебна програма
									
								
								
									
									Тайните на ZBrush
								
							
							
							
																		
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																	
						
						
						 
						 						
					
																												1. Въведение в навигацията на Zbrush
													
												
																												2. Основни инструменти за работа
													
												
																												3. Въведение прототипирането - I
													
												
																												4. Въведение в прототипирането - II
													
												
																												5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
													
												- 1. Какво представлява History Recall?
 - 2. Опознаване на Bevel четките
 - 3. Въведение в Deformation
 - 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
 - 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
 - 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
 - 7. Какво представлява работата с Polypaint?
 - 8. Въведение в Surface Noise
 - 9. Текстуриране със Spotlight
 - 10. Проектиране със Snapshot3D
 
																												6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране 
													
												- 1. Въведение в Array Mesh - 1
 - 2. Въведение в Array Mesh - 2
 - 3. Опознаване на Nanomesh
 - 4. Какво представлява FiberMesh?
 - 5. Проектиране със ZSpheres
 - 6. Бързо проектиране с VDM четки
 - 7. Създаване на персонализирани VDM четки
 - 8. Какво представляват четките IMM
 - 9. Създаване на персонализирани IMM четки
 - 10. Въведение в работата с Curve четки
 - 11. Създаване на персонализирани Curve четки
 - 12. Работа с функцията Stager
 - 13. Опознаване на опцията AdjustLast
 - 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
 - 15. Основни настройки на Materials
 
																												7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
													
												
																												8. Опознаване на плъгините в Zbrush
													
												
																												9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
													
												- 1. Преустройване на интерфейса
 - 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
 - 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
 - 4. Поставяне на очи
 - 5. Поставяне на очи - 2 част
 - 6. Създаване на уста и зъби
 - 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
 - 8. Основни корекции на модела
 - 9. Прибавяне на крайници
 - 10. Прибавяне на длани и ходила
 - 11. Оформяне на дланите и ходилата
 - 12. Доразвиване на цветовете на модела
 - 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
 - 14. Разчупване на симетрията на персонажа
 - 15. Цялостно доразвиване на модела
 - 16. Финални корекции по модела
 - 17. Записване на turnable video с персонажа
 - 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
 
Запазване на проекти и Ztools
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови методи за запазване на работа в ZBrush
В ZBrush имате три основни начина за запазване на вашата работа, като най-важният е чрез File > Save As. Този метод съхранява целия проект, включително модела, материалите, светлините и дори историята на промените (ако е активирана опцията). Запазването на историята е полезно за гъвкавост, но значително увеличава размера на файла, затова е препоръчително да създадете навик за периодично запазване на версии на вашия модел (например Demo_Head_1.1, Demo_Head_1.2).
Различни методи за запазване и техните особености
Запазване на цял проект:
- Използвайте 
File > Save Asза запазване на всички елементи на проекта - Опцията 
Under Historyзапазва историята на промените, но увеличава размера на файла - Този метод дава пълна гъвкавост при последваща работа
 
- Използвайте 
 Запазване чрез Document:
- Позволява запазване на екранни изображения чрез 
Export(JPEG, PSD, PNG) - Полезно за създаване на композити в програми като Photoshop
 - Запазва само текущия изглед без възможност за промяна на ъгъл, осветление и други 3D параметри
 
- Позволява запазване на екранни изображения чрез 
 Запазване на Tool:
- Запазва само 3D модела без настройки за материали и осветление
 - Формати: 
.ZTool(вътрешен формат на ZBrush) или.OBJ(за използване в други програми) - По-малък размер на файла, но с ограничена функционалност
 
Полезни команди за запазване
File > Save As- запазва целия проект с всички настройкиDocument > Export- запазва екранно изображение в различни форматиSave As Tool- запазва само 3D модела във формат ZToolExport(от Tool панела) - експортира модела като OBJ файл
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук