Безплатно! Онлайн събитие: Научи тънкостите на добрия промпт за изображения Регистрация тук.
Файлове към урока
Към този урок няма файлове за сваляне
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Тайните на ZBrush
1. Въведение в навигацията на Zbrush
2. Основни инструменти за работа
3. Въведение прототипирането - I
4. Въведение в прототипирането - II
5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
8. Опознаване на плъгините в Zbrush
9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Запазване на проекти и Ztools
Купи курс или абонамент и вземи ваучер за втори безплатно
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови методи за запазване на работа в ZBrush
В ZBrush имате три основни начина за запазване на вашата работа, като най-важният е чрез File > Save As. Този метод съхранява целия проект, включително модела, материалите, светлините и дори историята на промените (ако е активирана опцията). Запазването на историята е полезно за гъвкавост, но значително увеличава размера на файла, затова е препоръчително да създадете навик за периодично запазване на версии на вашия модел (например Demo_Head_1.1, Demo_Head_1.2).
Различни методи за запазване и техните особености
Запазване на цял проект:
- Използвайте
File > Save Asза запазване на всички елементи на проекта - Опцията
Under Historyзапазва историята на промените, но увеличава размера на файла - Този метод дава пълна гъвкавост при последваща работа
- Използвайте
Запазване чрез Document:
- Позволява запазване на екранни изображения чрез
Export(JPEG, PSD, PNG) - Полезно за създаване на композити в програми като Photoshop
- Запазва само текущия изглед без възможност за промяна на ъгъл, осветление и други 3D параметри
- Позволява запазване на екранни изображения чрез
Запазване на Tool:
- Запазва само 3D модела без настройки за материали и осветление
- Формати:
.ZTool(вътрешен формат на ZBrush) или.OBJ(за използване в други програми) - По-малък размер на файла, но с ограничена функционалност
Полезни команди за запазване
File > Save As- запазва целия проект с всички настройкиDocument > Export- запазва екранно изображение в различни форматиSave As Tool- запазва само 3D модела във формат ZToolExport(от Tool панела) - експортира модела като OBJ файл
Дискусия към урока
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук