Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук.
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Тайните на ZBrush
1. Въведение в навигацията на Zbrush
2. Основни инструменти за работа
3. Въведение прототипирането - I
4. Въведение в прототипирането - II
5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
8. Опознаване на плъгините в Zbrush
9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Запазване на проекти и Ztools
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови методи за запазване на работа в ZBrush
В ZBrush имате три основни начина за запазване на вашата работа, като най-важният е чрез File > Save As
. Този метод съхранява целия проект, включително модела, материалите, светлините и дори историята на промените (ако е активирана опцията). Запазването на историята е полезно за гъвкавост, но значително увеличава размера на файла, затова е препоръчително да създадете навик за периодично запазване на версии на вашия модел (например Demo_Head_1.1, Demo_Head_1.2).
Различни методи за запазване и техните особености
Запазване на цял проект:
- Използвайте
File > Save As
за запазване на всички елементи на проекта - Опцията
Under History
запазва историята на промените, но увеличава размера на файла - Този метод дава пълна гъвкавост при последваща работа
- Използвайте
Запазване чрез Document:
- Позволява запазване на екранни изображения чрез
Export
(JPEG, PSD, PNG) - Полезно за създаване на композити в програми като Photoshop
- Запазва само текущия изглед без възможност за промяна на ъгъл, осветление и други 3D параметри
- Позволява запазване на екранни изображения чрез
Запазване на Tool:
- Запазва само 3D модела без настройки за материали и осветление
- Формати:
.ZTool
(вътрешен формат на ZBrush) или.OBJ
(за използване в други програми) - По-малък размер на файла, но с ограничена функционалност
Полезни команди за запазване
File > Save As
- запазва целия проект с всички настройкиDocument > Export
- запазва екранно изображение в различни форматиSave As Tool
- запазва само 3D модела във формат ZToolExport
(от Tool панела) - експортира модела като OBJ файл
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук