- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Работа със Zremesher
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови аспекти на ZRemesher инструмента
ZRemesher е мощен инструмент в ZBrush, който автоматично създава чиста топология на вашия 3D модел. Вместо да чертаете полигон по полигон ръчно, ZRemesher автоматизира процеса на ретопология с натискането на един бутон. Това е особено полезно след работа с Dynamesh или Sculptris Pro режими, когато се нуждаете от по-изчистена и оптимизирана мрежа за по-нататъшна работа.
Как да използвате ZRemesher - стъпка по стъпка
Завършете скулптирането на вашия модел в Dynamesh режим
Когато сте готови с основната форма и детайлите, деактивирайте Dynamesh режима
Отворете ZRemesher инструмента
Настройте Target Polygons Count според нуждите ви (например стойност 3 за средна резолюция)
Натиснете бутона ZRemesher и изчакайте програмата да извърши изчисленията
След като новата топология е готова, можете да добавите subdivision нива чрез бутона Divide
Продължете работата си върху модела, като използвате предимствата на новата чиста топология
Полезни команди и функции
Target Polygons Count
- Контролира гъстотата на новата мрежа (по-висока стойност = повече полигони)
ZRemesher
- Бутон за стартиране на автоматичната ретопология
Divide
- Добавя subdivision нива към модела след ретопологията
Ctrl + клик
- Актуализира Dynamesh когато работите в този режим