Безплатно! Онлайн събитие: 5-дневно Photoshop предизвикателство Регистрация тук.
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Тайните на ZBrush
1. Въведение в навигацията на Zbrush
2. Основни инструменти за работа
3. Въведение прототипирането - I
4. Въведение в прототипирането - II
5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
8. Опознаване на плъгините в Zbrush
9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Работа с Modify Topology
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови функции на Modify Topology в ZBrush
Modify Topology е изключително важна част от ZBrush, предоставяща инструменти, които ще използвате постоянно при 3D моделиране. Достъпът до тези функции става чрез меню Geometry > Modify Topology. Най-полезните функции включват Mirror and Weld за създаване на симетрични модели и Delete Hidden/Close Holes за премахване на нежелани части и запълване на празнини.
Практическо приложение на Mirror and Weld
- Отворете вашия 3D модел в ZBrush
- Изключете симетрията с клавиш
X
- Активирайте Gizmo и преместете модела настрани от центъра
- Натиснете бутона Mirror and Weld за създаване на огледално копие
- Ако искате независимо копие, преместете модела по-далеч от центъра преди да използвате функцията
- За поправяне на грешки в асиметрични модели, използвайте Mirror and Weld, за да копирате непроблемната страна върху проблемната
Изтриване на части и запълване на празнини
- Изберете инструмента за селекция с
Ctrl+Shift
- Начертайте правоъгълник около частта, която искате да скриете
- Докато държите мишката/писалката, натиснете
Alt
, за да скриете избраната част - Натиснете Delete Hidden, за да изтриете трайно скритата част
- За запълване на получената празнина, използвайте функцията Close Holes
Полезни команди в Modify Topology
Mirror and Weld
- Създава огледално копие на модела и го свързва с оригиналаDelete Hidden
- Трайно премахва всички скрити части от моделаClose Holes
- Автоматично генерира нова топология, която запълва празните пространстваCtrl+Shift
- Активира инструмента за селекцияAlt
(при селекция) - Скрива избраната част от моделаX
- Включва/изключва симетрията
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук