Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук.
Допълнения към урока
Дискусия към урока
0
Учебна програма
Учебна програма
Тайните на ZBrush
1. Въведение в навигацията на Zbrush
2. Основни инструменти за работа
3. Въведение прототипирането - I
4. Въведение в прототипирането - II
5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
8. Опознаване на плъгините в Zbrush
9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Въведение в EdgeLoop
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Основни концепции на EdgeLoop в ZBrush
EdgeLoop е мощен инструмент в ZBrush, който ви позволява да създавате футуристични модели, костюми и оръжия, базирани на панели. Ключът към ефективното използване на EdgeLoop е създаването на различни полигрупи, които след това могат да бъдат трансформирани в панели с различна дебелина и форма. Този подход позволява бързо създаване на сложни геометрични форми върху вашите 3D модели.
Как да използвате EdgeLoop стъпка по стъпка
Подгответе модела за работа с полигрупи:
- Натиснете
Shift + F
за да проверите текущите полигрупи на модела - Използвайте
Ctrl
+ рисуване за създаване на маски върху модела - Използвайте
Alt
+ рисуване за изтриване на части от маската - Натиснете
Ctrl + W
за да превърнете маската в нова полигрупа
- Натиснете
Създайте панели от полигрупите:
- Изолирайте полигрупа с
Ctrl + Shift + клик
върху желаната област - Изберете
Panel Loops
от менюто EdgeLoop - Настройте
Thickness
за определяне на дебелината на панела - Натиснете бутона
Panel Loops
за прилагане на ефекта
- Изолирайте полигрупа с
Добавяне на допълнителни елементи:
- За надграждане без изтриване на основата, използвайте
Append
предиPanel Loops
- За създаване на контурни линии около полигрупа, използвайте
Group Loops
- Настройте броя на контурните линии според нуждите ви
- За надграждане без изтриване на основата, използвайте
Полезни команди и функции
Ctrl
+ рисуване - създаване на маскаAlt
+ рисуване - изтриване на части от маскатаCtrl + Alt
+ рисуване - алтернативен метод за изтриване на маскаCtrl + W
- превръщане на маска в полигрупаCtrl + Shift + клик
- изолиране на полигрупаShift + F
- показване на полигрупитеPanel Loops
- създаване на издигнати панели от полигрупиGroup Loops
- създаване на контурни линии около полигрупаMask Lasso
- инструмент за създаване на маски с лассо селекцияAppend
- опция за надграждане без изтриване на основата
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук