Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук.
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Тайните на ZBrush
1. Въведение в навигацията на Zbrush
2. Основни инструменти за работа
3. Въведение прототипирането - I
4. Въведение в прототипирането - II
5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
8. Опознаване на плъгините в Zbrush
9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Доразвиване на цветовете на модела
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Най-важното от урока: плавни преливки и естествена колоризация
- Изграждай плавни преливки чрез ниска стойност на
RGB Intensity
и няколко леки нанасяния сPaint
четката. - Ползвай
C
за бързо „вдигане“ на цвят от модела и често омекотявай границите с по-голяма четка. - Прекъсвай симетрията с
X
, за да избегнеш прекалена равномерност и да получиш по-интересен, естествен резултат. - Намалявай контрастните зони (например около устата) с „глазиране“ на жълто върху зеленото.
Повтори показаното: стъпка по стъпка полиране на цвета
- С
Alt + Click
избери тялото (SubTool-a) под курсора. - Доразвий формата на опашката: изтъни средната част, а връхчето направи по-обемно.
- Отвори панела с четки, натисни
P
и избериPaint
. Задай нискаRGB Intensity
. - Натисни
Space
, избери зелено и нанеси леки слоеве по тялото и опашката, за „полувзрял“ вид. - С
C
вземи черно от веждите и плавно потъмни върха на дръжката и връхчето на опашката. - Изключвай периодично симетрията с
X
, за по-жив ефект. - С
C
вземи жълтото и с по-голяма четка омекоти границите между жълто-зелено и зелено-черно. - Оцвети дланите и ходилата в зелено; после с
C
вземи цвят от дръжката и потъмни връхчетата на пръстите. Отново смекчи преходите с жълто и по-голяма четка. - Върху тялото „успокой“ зеленото около устата, като нанесеш тънки слоеве жълто, за по-малко натрапчив контраст.
Ключови инструменти и бързи команди
Alt + Click
— Избира текущия SubTool под курсора за бърз фокус.Paint
— Четка за Polypaint, нанася цвят без да променя геометрията; комбинирай с нискоRGB Intensity
за плавни слоеве.Space
— Отваря бързото меню/палитрата за цветове за мигновен избор.C
— Пипетиране на цвят от модела за последователни, хармонични преливки.X
— Включва/изключва симетрията при рисуване за по-органичен резултат.
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук