Безплатно! Онлайн събитие: AI във Photoshop Регистрация тук.
Оформяне на дланите и ходилата
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Най-важното от урока: стабилна „подметка“ и чисти ръбове
Целта е да оформите равна и стабилна долна повърхност на ходилото, без да гоните перфектност. Работете с по-голям размер на Trim Dynamic и по-нисък Z Intensity, комбинирани със Smooth, за плавни ръбове. Подравнете ходилото спрямо линията на пода и при нужда използвайте Clip Curve за бързо изрязване на неравности. Накрая коригирайте пропорциите на дланите с Gizmo 3D и маски за желания стил.
Повтори показаното стъпка по стъпка
- Поставете маска върху горната част на ходилото.
- С
Trim Dynamicработете с по-голямDraw Sizeи намаленZ Intensity, като равномерно „планирате“ долната част. - Периодично заглаждайте ръбовете със
Smooth(задръжтеShift). - Натиснете
WзаGizmo 3D, задръжтеCtrlи кликнете върху ходилото, за да маскирате всичко останало; загладете образувания ръб. - Продължете да изравнявате с
Trim Dynamicи подравнете ходилото максимално близо до линията на пода. - По желание: отворете панела с четки (
B), натиснетеCи изберетеClip Curve, след което отрежете неравната част, за да получите абсолютно равна повърхност. - Издайте леко повърхността отпред и отзад на ходилото (за по-жив силует).
- Прехвърлете се към дланите: натиснете
W, задръжтеCtrlи кликнете върху по-малката част, след което намалете още размера на този дял според стила, който търсите. - Изчистете маските и запазете промените.
Инструменти и бързи команди
Trim Dynamic— планира и изравнява повърхности; ползвайте по-голямDraw Sizeи по-нисъкZ Intensityза контролирано отнемане. Бърз достъп:BTD.Smooth— изглажда ръбове и преходи. Бърз достъп: задръжShift.Gizmo 3D— преместване/скалиране/завъртане. Бърз достъп:W. СCtrl + кликвърху модела маскирате всичко останало.Clip Curve— изрязва по идеално права линия за мигновено изравняване на „подметката“. Активиране:B→C→ избериClip Curve.Z Intensity— контролира силата на четките; по-ниски стойности дават по-мек, прецизен резултат.