Безплатно! Онлайн събитие: 5-дневно ChatGPT предизвикателство Регистрация тук.
Поставяне на очи
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Най-важното от урока: стабилни очни гнезда и чисто добавени очи
- Създаването на очните гнезда започва с чиста форма: вдълбайте и изострете с четките, а после добавете очните ябълки като отделни обекти.
- Използвайте
IMM Basic > PolySphere, после отделете очите съсSplit Masked Points, за да ги управлявате като самостоятелниSubTool-и. - Дребните настройки правят разликата: коригирайте
Z Intensity, сменяйте перспектива сPи дооформяйте зоната сMoveза характерно изражение.
Повтори показаното: стъпка по стъпка
- Изгладете грубите ръбове на модела; при нужда обновявайте топологията в
DynaMesh. - Превключвайте перспектива с
P, ако ви е по-удобно в ортографски изглед. - С четката
DamStandard (DM Standard)намалетеZ Intensityза по-мек контрол и, задържайкиAlt, очертайте позицията на очите. - Изберете
ClayBuildupи, задържайкиAlt, вдълбайте обем за очните гнезда. - Загладете повърхността за по-приятна форма.
- С
DamStandard+Altизострете ръбовете на гнездата; безAltдооформете линиите. - Добавете очни ябълки: изберете четката
IMM Basic, послеPolySphere, кликнете и издърпайте върху повърхността, за да вмъкнете сфера. Останалият модел се маскира автоматично. - Щом позиционирате сферата, натиснете
Split Masked Points, за да отделите очите в новSubTool. - Оцветете очите в бяло: активирайте очния
SubTool, изберете бял цвят иColor > Fill Object. - Върнете се към основата (банана) с
Alt+ клик върху него и сMoveоформете зоната около очите (например торбички за по-уморен/уплашен вид). - Активирайте очите с
Alt+ клик и натиснете няколко пътиCtrl + D, за да повишите нивото на подразделенията за по-гладка геометрия.
Ключови инструменти и бързи команди
DamStandard— очертава и изостря форми; със задържане наAltвдълбава (ZSub).ClayBuildup— добавя обем; със задържане наAltизважда материал за бързо оформяне на гнезда.IMM Basic > PolySphere— вмъква сферичен примитив като очна ябълка; при вмъкване останалото се маскира автоматично.Split Masked Points— отделя маскираната геометрия в новSubToolза по-лесно управление.Ctrl + D— увеличаваSubdivision Levelsза по-гладки повърхности.