Безплатно! Онлайн събитие: 5-дневно Photoshop предизвикателство Регистрация тук.
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Тайните на ZBrush
1. Въведение в навигацията на Zbrush
2. Основни инструменти за работа
3. Въведение прототипирането - I
4. Въведение в прототипирането - II
5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
8. Опознаване на плъгините в Zbrush
9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Какво е Subdivisions?
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Основи на Subdivision моделинга в ZBrush
Subdivision моделингът е мощен метод в ZBrush, който позволява започване с обект с ниска резолюция и постепенното му превръщане във високодетайлен модел. Чрез добавяне на subdivisions (подразделения) значително се увеличава броят на полигоните, което прави обекта по-загладен и способен да съдържа фини детайли и високочестотни текстури.
Как да работите със Subdivisions
- Отворете меню Geometry
- Натиснете бутона Divide, за да добавите ниво на subdivision
- Повторете няколко пъти, за да създадете повече нива (до 5 subdivisions)
- За големи промени в силуета, първо превключете на най-ниското ниво на subdivision
- Направете желаните деформации (например с четката Snake Hook)
- Върнете се на най-високото ниво, за да видите резултата с гладки повърхности
Полезни команди за управление на Subdivisions
Divide
- Добавя ново ниво на subdivision, увеличавайки резолюцията на моделаDelete Lower
- Изтрива всички нива под текущото избрано нивоDelete Higher
- Изтрива всички нива над текущото избрано нивоFreeze Subdivisions
- Замразява нивата, позволявайки работа само с текущото ниво
Subdivision моделингът е особено полезен, защото позволява превключване между различни нива на детайлност - можете да работите на ниско ниво за основната форма и силует, а след това да преминете към високи нива за добавяне на фини детайли, използвайки инструменти като ZModeler.
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук