Безплатно! Онлайн събитие: 5-дневно Photoshop предизвикателство Регистрация тук.
Допълнения към урока
Дискусия към урока
Учебна програма
Учебна програма
Тайните на ZBrush
1. Въведение в навигацията на Zbrush
2. Основни инструменти за работа
3. Въведение прототипирането - I
4. Въведение в прототипирането - II
5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
8. Опознаване на плъгините в Zbrush
9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Въведение в Zmodeler - 3
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Ключови функции на Zmodeler за създаване на сложни детайли
В този урок Любомир Спиров разкрива как да използвате Zmodeler за бързо създаване на сложни детайли чрез полигрупи. Основният фокус е върху инструментите Inset, QMESH и Split, които позволяват да създавате и манипулирате полигрупи с прецизност. Особено полезна е възможността за използване на симетрия (включително радиална), която позволява едновременно създаване на детайли на множество места.
Стъпка по стъпка работа с полигрупи в Zmodeler
- Активирайте полигоналната мрежа с
Shift + F
- Кликнете върху Edge и изберете Polygroup за създаване на нови полигрупи
За създаване на пръстени:
- Кликнете върху избрания елемент за създаване на нова полигрупа
- Повторете процеса за създаване на допълнителни пръстени
- Използвайте
QMESH
с опция Polygroup All за раздвижване на пръстените
За създаване на вдлъбнати рамки:
- Върху полигон натиснете
Space
- Изберете инструмента
Inset
с опция Polygroup - Кликнете за създаване на нови полигрупи
- Използвайте
QMESH
с Polygroup All за издължаване на рамката
- Върху полигон натиснете
За визуализация на промените във висока резолюция:
- Натиснете
D
за активиране на Dynamic Subdivisions - Използвайте
Shift + F
за изключване на полигоналната мрежа
- Натиснете
Полезни команди и функции в Zmodeler
Shift + F
- Активиране/деактивиране на полигоналната мрежаQMESH
- Инструмент за екструдиране на полигрупи с различни опцииInset
- Създава вътрешни полигрупи в рамките на съществуващиSplit
- Създава полигрупи около избрани точкиD
- Активира Dynamic Subdivisions за преглед на модела във висока резолюцияRadial Symmetry
- Позволява създаване на детайли на множество места едновременно (достъпна от Transform менюто)
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук