Допълнения към урока
Учебна програма Тайните на ZBrush
7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes

Пълен достъп до курса: Не

За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.


Ключови настройки на камерата в ZBrush

В ZBrush, камерата е вашият прозорец към 3D моделите. Най-важната настройка е Focal Distance (в Draw панела), която комбинира Focal Length и Field of View. Препоръчителната стойност за обективна работа е 50 мм, докато стойности като 85 мм или 18 мм създават различни перспективни ефекти, подходящи за експериментиране при рендериране.

Стъпки за запазване на камери

  1. Отворете Draw панела
  2. Позиционирайте камерата в желания ъгъл
  3. Натиснете бутона Store Cam
  4. Въведете име за камерата
  5. За запазване на допълнителни ъгли, повторете процеса

Управление на запазените камери

  • Store Cam - запазва текущия изглед на камерата
  • Rename - преименува избрана камера
  • Delete - изтрива избрана камера
  • All + Delete - изтрива всички запазени камери
  • Навигационни бутони - позволяват превключване между запазените ъгли без ръчно позициониране