- 1. Какво представлява History Recall?
- 2. Опознаване на Bevel четките
- 3. Въведение в Deformation
- 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
- 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
- 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
- 7. Какво представлява работата с Polypaint?
- 8. Въведение в Surface Noise
- 9. Текстуриране със Spotlight
- 10. Проектиране със Snapshot3D
- 1. Въведение в Array Mesh - 1
- 2. Въведение в Array Mesh - 2
- 3. Опознаване на Nanomesh
- 4. Какво представлява FiberMesh?
- 5. Проектиране със ZSpheres
- 6. Бързо проектиране с VDM четки
- 7. Създаване на персонализирани VDM четки
- 8. Какво представляват четките IMM
- 9. Създаване на персонализирани IMM четки
- 10. Въведение в работата с Curve четки
- 11. Създаване на персонализирани Curve четки
- 12. Работа с функцията Stager
- 13. Опознаване на опцията AdjustLast
- 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
- 15. Основни настройки на Materials
- 1. Преустройване на интерфейса
- 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
- 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
- 4. Поставяне на очи
- 5. Поставяне на очи - 2 част
- 6. Създаване на уста и зъби
- 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
- 8. Основни корекции на модела
- 9. Прибавяне на крайници
- 10. Прибавяне на длани и ходила
- 11. Оформяне на дланите и ходилата
- 12. Доразвиване на цветовете на модела
- 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
- 14. Разчупване на симетрията на персонажа
- 15. Цялостно доразвиване на модела
- 16. Финални корекции по модела
- 17. Записване на turnable video с персонажа
- 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
Приложение на функцията Layers
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Силата на Layers системата в ZBrush
Layers системата в ZBrush е мощен инструмент, който ви позволява да правите недеструктивни промени по вашия 3D модел. Чрез нея можете да създавате различни вариации на модела, да контролирате интензитета на промените и да експериментирате с различни изражения или форми, без да променяте оригиналния модел, докато не сте напълно доволни от резултата.
Как да използвате Layers в ZBrush
Отворете Layers панела и натиснете бутона New, за да създадете нов слой
Уверете се, че сте на най-високото ниво на subdivision (използвайте
Ctrl+D
или слайдера)Направете желаните промени по модела - всички модификации ще бъдат записани в текущия слой
Спрете режима на запис и използвайте слайдъра, за да контролирате интензитета на ефекта (работи и в отрицателни стойности)
Създайте колкото искате слоеве за различни части или изражения на модела
Когато сте доволни от резултата, натиснете
Bake All
, за да приложите всички промени към модела
Важни команди и функции
Layers > New
- създава нов слой за записване на промениBake All
- прилага всички промени от слоевете към основния моделCtrl+D
илиDivide
- увеличава нивото на subdivision- Слайдър на слоя - контролира интензитета на промените (от 0 до 100, работи и с отрицателни стойности)
Технически ограничения
Когато работите с Layers, трябва да сте на най-високото ниво на subdivision. Ако опитате да създадете нов слой на по-ниско ниво, ZBrush ще ви предупреди. След като използвате Bake All, губите възможността да регулирате слоевете, но получавате по-голяма техническа свобода при работа с модела.