Безплатно! Онлайн събитие: AI за 10x продуктивност Регистрация тук. 
							
					
			
			
			
			
			
			
								 Допълнения към урока 
							
							
									 Дискусия към урока 
									
								
								
								 Учебна програма 
							
							
							
								
									Учебна програма
									
								
								
									
									Тайните на ZBrush
								
							
							
							
																		
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
										
																				
											
												
													
											
										
										
											
												
										
																	
						
						
						 
						 						
					
																												1. Въведение в навигацията на Zbrush
													
												
																												2. Основни инструменти за работа
													
												
																												3. Въведение прототипирането - I
													
												
																												4. Въведение в прототипирането - II
													
												
																												5. Ефекти и създаване на деформации върху модел
													
												- 1. Какво представлява History Recall?
 - 2. Опознаване на Bevel четките
 - 3. Въведение в Deformation
 - 4. Задълбочен поглед върху Gizmo - 1
 - 5. Задълбочен поглед върху Gizmo - 2
 - 6. Задълбочен поглед върху Gizmo - 3
 - 7. Какво представлява работата с Polypaint?
 - 8. Въведение в Surface Noise
 - 9. Текстуриране със Spotlight
 - 10. Проектиране със Snapshot3D
 
																												6. Работата с Instanced meshes, IMMs и други инструменти за прототипиране 
													
												- 1. Въведение в Array Mesh - 1
 - 2. Въведение в Array Mesh - 2
 - 3. Опознаване на Nanomesh
 - 4. Какво представлява FiberMesh?
 - 5. Проектиране със ZSpheres
 - 6. Бързо проектиране с VDM четки
 - 7. Създаване на персонализирани VDM четки
 - 8. Какво представляват четките IMM
 - 9. Създаване на персонализирани IMM четки
 - 10. Въведение в работата с Curve четки
 - 11. Създаване на персонализирани Curve четки
 - 12. Работа с функцията Stager
 - 13. Опознаване на опцията AdjustLast
 - 14. Какво представляват Matcaps и Standard Materials?
 - 15. Основни настройки на Materials
 
																												7. Симулации и въведение в рендерирането на Render Passes
													
												
																												8. Опознаване на плъгините в Zbrush
													
												
																												9. Упражнителен проект: Създаване на стилизиран персонаж
													
												- 1. Преустройване на интерфейса
 - 2. Създаване на основа за тялото на персонажа
 - 3. Създаване на основа за тялото на персонажа - 2 част
 - 4. Поставяне на очи
 - 5. Поставяне на очи - 2 част
 - 6. Създаване на уста и зъби
 - 7. Създававане на уста и зъби - 2 част
 - 8. Основни корекции на модела
 - 9. Прибавяне на крайници
 - 10. Прибавяне на длани и ходила
 - 11. Оформяне на дланите и ходилата
 - 12. Доразвиване на цветовете на модела
 - 13. Ретопология и прехвърляне на детайли
 - 14. Разчупване на симетрията на персонажа
 - 15. Цялостно доразвиване на модела
 - 16. Финални корекции по модела
 - 17. Записване на turnable video с персонажа
 - 18. Рендериране и композит на проекта във Photoshop
 
Финални корекции по модела
Пълен достъп до курса: Не
За пълен достъп или безплатна проба (2 модула), моля влезте или се регистрирайте.
Най-важното от финалните корекции
- Асиметрията прави героя убедителен: изключи симетрията и насочи очите надолу, за да подсилиш емоцията и посоката на погледа.
 - Малките добавки разказват история: бърза „капка пот“ със сфера и 
Move/Gizmo 3Dможе силно да подчертае напрежението. - Проверявай от всички ъгли, за да уловиш и коригираш проблемните зони навреме.
 
Повтори показаното – стъпка по стъпка
- Избери SubTool-а с очите и включи 
Solo, за да работиш изолирано. АкоSymmetryе активна, изключи я сX. - Постави маска на едното око (
Ctrl), активирайGizmo 3Dи го центрирай към активната част на SubTool-а. Завърти/премести така, че и двете очи да гледат надолу. - Смени към SubTool-а с веждите (без subdivisions).
 - Избери четката 
IMM Basicи постави новаPolysphere. Увери се, че симетрията е изключена. - Използвай 
Split Masked, за да отделиш сферата в нов SubTool. - Смени цвета на сферата (например син), за да бъде „капка пот“.
 - С 
Moveчетката иGizmo 3Dоформи силуета на сферата като реалистична капка. - Върти модела често и преглеждай от всички ъгли; коригирай проблемни зони до чист и четим силует.
 
Ключови инструменти и команди
X– Включва/изключва симетрията за асиметрично позициониране и по-живо изражение.Solo– Изолира текущия SubTool за по-лесна работа без визуален шум.Ctrl– Рисуване/изтриване на маска за контрол върху трансформации и модификации.W– АктивираGizmo 3Dза преместване, завъртане и скалиране; подходящ за позициониране на очи и капката.Split Masked– Разделя маскираната геометрия в нов SubTool за по-удобно оцветяване и редакция.
Запиши се в Аула
Ако вече имаш регистрация влез оттук